louiseulander

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Louise Ulander - 17 mars 2011 21:45

Har du på dig idag? på skolan hade jag svarta leggings, vitt linne och en stickad tröja nu har jag bara leggingsen och linnet
Har du kramat någon det senaste dygnet? ja, jag kramade sanna på skolan
Har du pussat någon det senaste dygnet? nej.
Har du för frisyr? inget märkvärdigt, borstat lite drygt axellångt.
Har du kysst någon och sedan ångrat dig?  nej
När skrattade du senast? idag på skolan tror jag
När var du på fest senast? det beror vad du menar med fest
När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? räknas idag när jag var tvungen att ha närkontakt med en kille i 8B? nämner inga namn..
När fick du ditt senaste sms? 21.49
När är du född? den fjärde juni nittonhundranittiosex klockan sent.

Vem kramade du senast? sanna
Vem pratade du med i telefon senast? mamma
Vem fick du present av senast? får aldrig presenter
Vem gjorde dig arg senast? mins inte
Vem vill du kyssa nu? ingenjust nu;)
Vad väljer du, glass eller godis? beror på, en varm sommardag är det nog glass men en fredagskväll när man är sötsugen blir det nog godis
Vad väljer du, morgon eller kväll? kväll!
Vad väljer du, julafton eller födelsedag? båda är mysiga på sitt sätt, men kanske julafton för då får man träffa släkt osv.
Vad väljer du, sola eller bada?  beror väll på vad man är sugen på?
Kan du laga mat? kan kanske laga några "lätta" rätter tex köttbullar och korv, men det klarar man väll sig på?
Kan du göra volter?  borde man de?
Lovar du att vara ärlig? ja
 Smeknamn: Lollo, Lolls
Brukar du skratta för dig själv? Ja, typ hela tiden, brukar kunna sitta och skratta på mitt rum.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? tjugo i:d
Var bor du? ursviken
Trivs du där? faktiskt
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Men då får du plocka upp bajset, så sitter jag här på fikat en halvtimme till så jag slipper göra det. 
Brukar du komma i tid? oftast
När mår du bra? det beror helt på!
Vad tycker du om fötter? inget speciellt egentligen, men om det är någon äcklig fot så blir jag ju äcklad
Vad saknar du? PETRA BREDIN KROON! och sommaren, gokarten, sola, bada, mysiga sommarkvällar med kompisar osv
Hade du en bra kväll igår? gjorde inget speciellt igår
När brukar du oftast gå och lägga dig?
 mamma brukar tvinga mig att gå och lägga mig vid tio om det är skola dagen efter...
Är du blyg? sometimes

Sysslar du med någon idrott? GOKART och fotboll!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja, lite osäker
Vad längtar du till? sommaren och det jag skrev poå saknarfrågan och träffa andra kompisar!
Har du bra vänner och äkta vänskap? jadå
Vad är det finaste du fått? 
Är det okej att gråta? JA! gråt ut om du känner att du behöver!

När grät du senast? minns inte, men säkert någon/npgra dagar sedan
Vad skulle du göra om du vann en miljon?  resa, shoppa, ge bort en del osv
Är du musikalisk? sjunger för mig själv ibland.
Vad äter du helst när du ser på film? det är olika, men typ godis/chips, men behöver inte äta alls
Har du tandläkarskräck? nej
Vilken ögonfärg har du? typ bruna?
Låt som när du är ledsen sörjer till? sörjer typ aldrig till musik
Hur imponerar man på dig? testa så ser du!
Vem kysste du senast? minns int.
Gillar du någon? inte på det sättet
Älskar du någon? familj och vänner
Har du någonsin ångrat ett förhållande? har aldrig haft ett seriöst förhållande
Vem var du senast tillsammans med? ^
Första riktiga kärleken? ^
Vad tycker du om otrohet? Förstår inte varför man är otrogen. Varför kan man inte bara prata med sin partner om allt inte står rätt till? Det är idiotiskt och man sårar sin partner.
Vill du ha barn? i framtiden ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvällsmänniska
Har du någon gång gråtit dig till sömns? flera gånger..
Hur vig är du? det pratar vi inte om här
Tror du på ett liv efter döden? nej, 
Vem är din bästavän av samma kön? Petra Bredin Kroon
Vem är din bästavän av motsatt kön? venne
Vem saknar du just nu? Petra Bredin


                                                                                                                         

Ska snart sova typ nu, ska bara borsta tänderna osv, men jag ska försöka klämma in ett inlägg imorgon! God Natt=)

Av Louise Ulander - 17 mars 2011 19:28

chacha bloggen! 

jag var grymt seriös ^ 


Goingdagen sög helt ärligt, vi har det typ för att lära känna sexorna på våran skola, och vi skulle bli deras förebilder (?) FYFAN säger jag bara.. 


lovar inte att det blir någon superuppdatering för på "skolan" ska jag till leos och leka, he blir trevligt. Sen på kvällen äre disco på foketshus.


________________________________________________________________________


OM DISCOT:

Ålder: årskurs 5-7 åttor kommer in

 Tid: 19.00 - 23.30

Inträde: 10 kronor, de fem första gratis

Plats: Folkets Hus

Av Louise Ulander - 17 mars 2011 09:37

Idag har vi någon goingdag på skolan. Man är indelade i grupper och ska göra massa grejer, tillexempel rymmas så många på en liten yta, rulla en kula med nå lister utan att tappa kulan, lägga nå pussel, det är det jag nhar hunnit med än Så känge men nu börjarr vi. Goodbye!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards