louiseulander

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Louise Ulander - 19 mars 2011 23:07

Förlåt för att jag inte skrev idag, som jag lovade igår, men dagen är ju inte slut än;)Discot igår ägde, men det var en sak jag tyckte kunde vara bättre men det skriver jag inte här. Idag har jag inte gjort något speciellt, hittade ingen jag kunde vara med men så är de ibland! men jag har typ legat i soffan hela dagen, sett skidor av olika slag tex slalom, skidskytte och längdskidor, men jag har typ ingen koll på resultatet:] sen kom min faster och hälsade p och pratade och drack kaffe. Ni kan ju anteckna! Men det är det jag har gjort idag typ:$Imorgon ska jag till kyrkan, den här gången får jag inte missa den för jag ska jobba, typ samla in kollekt osv TAGGA fast nä. Men jag LOVAR att jag skriver imorgon i värsta fall blir det ett tråkigt bildlöst mobilinlägg. men nu ska jag sova godnatt och Take Care!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards