louiseulander

Alla inlägg under januari 2012

Av Louise Ulander - 10 januari 2012 23:39

Gick upp för att sova vid halv tio - tio eftersom jag inte hade sovit så mycket inatt, men istället startade jag datorn för att kolla lite saker, ni vet, facebook, bloggar, youtube osv. Men nu ska jag spela tetris tills jag somnar, standard.


Men skriver mer imorgon, pusss!


 

Av Louise Ulander - 10 januari 2012 19:04

Första dagen avklarad. Var dock lika med död på skolan idag, hade sovit ungefär 3-4 timmar så det kändes ju verkligen skönt, och frysit har man gjort hela dagen också! sen fick vi spanskaläxa också, tack johanna<3<3<3<3<3<3 men tur att den är till nästa vecka, så jag överlever nog. 

Somnade efter skolan idag också, men blev inte länge typ kanske högst en kvart, men det var skönt! 


Ni får ha det bra så länge så hörs vi sen!


Sommar!♥ men ser typ ut som emil står och kissa..  


.

Av Louise Ulander - 10 januari 2012 08:04

Godmorgon, taggad på skola idag då? Nej absolut inte, men man får försöka göra det bästa utav situationen! Sitter här utan kläder (har underkläder såklart..) och hoppas på bättre tider, typ. Nej men hittade ingen bra tröja att ha, så jag startade upp datorn istället haha. Nu ska jag nog gå och hitta några kläder, skriver mer sen, pusss!


Gehe med brist på bilder..  

Av Louise Ulander - 10 januari 2012 02:30

Har egentligen ingenting att skriva, men kan inte sova så lika bra att skriva ändå.

Träningen gick inte speciellt bra, men roligt var det! men måste verkligen börja träna, gud vad dålig kondis jag har alltså! 


-


Imorgon (senare idag) börjar skolan om, inte sugen på det alltså. Kan skriva en hel uppsats om det men det väljer jag nog att avstå, skulle bli väldigt drygt för er att läsa hehe. 


Gud hjärnan står helt stilla, så ska nog försöka sova nu, väckaren ringer om drygt fyra timmar.. men skriver mer imorgon, pusss!


 

Av Louise Ulander - 9 januari 2012 13:08

Godmorgon! eller jag blev väkt vid halv tolv men.. Idag ska jag städa mitt rum (ni får före- och efterbillder när jag är klar) sen ikväll har jag träning, men ska försöka skriva mer senare, om jag hinner vill säga. men ni får ha det så brra så länge så hörs vi sen! PUSS!


En av dom första bilderna jag la upp på bloggen ^


PS. känner verkkligen att min blogg suger just nu, så ni kan väll skriva en liten kommentar på vad ni vill läsa om? Tar inte lång tid, så kom igen nu!

Av Louise Ulander - 8 januari 2012 11:56

Godmorgon.. Sitter helt död vid datorn när jag blev väckt före elva, och inte var det på det mysigaste sättet heller. Men idag ska jag nog inte göra så mycket, eller det enda jag vet är att vi ska fara in till Max och äta middag sen, hehe!


Nu ska jag läsa lite bloggar, vi hörs sen!


PS, ni kan väll ge mig lite tips på förra inlägget , behöver det verkligen! PUSS


 

tog jag kort på vad som helst förr eller..?

Av Louise Ulander - 7 januari 2012 20:56

Har blivit så sjukt sugen på en förändring. Färga håret mörkare, klippa det snyggare och lite mascara på det, tror faktiskt det kan bli snyggt! eller iallafall snyggare än vad jag är nu och tror det kanske skulle kunna höja mitt självförtroende också! Så jag skulle behöva lite smakråd om vad ni tycker, kommentera gärna och ge idéer på frisyrer/hårfärger som skulle kunna passa

  

 


Bilderna jag hade tagit på mig blev kassa, så jag tog några bilder från google istället och gjorde en annan typ av inlägg än vad det var tänkt från början. och nej, det gick inte att ändra storlek på bilderna, eller det gick men då blev dom helt crazy så ni får ha det så här nu!

Av Louise Ulander - 7 januari 2012 19:02

Ska ladda in bilderna nu, återkommer strax!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards