louiseulander

Alla inlägg under februari 2012

Av Louise Ulander - 14 februari 2012 17:39

Hej på er snyggingar! haft en bra start på dagen? det har jag haft iallafall. Var ledig på förmiddagen så det blev en kort och lugn skoldag. Skönt! Ikväll har jag ingenting planerat, ska nog bara vara hemma och ta det lugnt, kanske läsa lite i boken som man ska läsa ur till imorgon, sen är det hockey ikväll också, så ska nog se den. Vilken romantisk alla hjärtans dag!<3<3<3<3 vad har ni för planer ikväll då? Ni har kanske planerar något med konoisgänget eller med eran pojk/flickvän? Hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag så hörd vi mer ikväll. Puss!

Av Louise Ulander - 14 februari 2012 08:27

Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort iallafall. Är lite stressad just nu, ska duscha och göra mig klar på en timme så jag hinner inte skriva mer, men hoppas att ni får en bra dag så hörs vi senare. Puss!

Av Louise Ulander - 13 februari 2012 21:51

Kom just hem från tjejsnacket på grottan. Vi pratade lite sex och samlevnad om sett är någon som ville veta.Ikväll, ska jag nog läsa litegrann, ska läsa typ 50 sidor och skriva en läslogg till onsdag, så jag har det jag gör hehe. Men nu ska jag ta det lugnt en stund, fast mamma kommer nog skicka mig i säng snart eftersom klockan är tio.. Men tror inte att jag skriver något mer idag, så vi hörs imorgon, godnatt!

Av Louise Ulander - 13 februari 2012 19:53

Hej på er! Allt bra? Med mig är det super, ligger och knappar på min iPhone just nu, nu när jag har fått ett nytt sim-kort. Snart ska jag gå ner och göra mig klar, för jag ska till grottan ikväll. Men jag skriver mer ikväll, ska fara om typ en kvart. Puss!

Av Louise Ulander - 13 februari 2012 16:19

Hej snyggingar! allt bra med er? Med mig är det bara bra, skolan flöt på som den brukar (HAHAH nej vad vuxet det där lät:(:((:(:( ) hände inget spciellt där.

Ikväll ska jag försöka övertala mamma om att få fara och träna, har inte tränat på flera veckor, så jag har tappat all kondition och är hur sugen som helst på att spela fotboll! men vi får se hur jag lyckas med det.. annars får jag göra min nya telefon sällskap, eller läsa ungefär 50 sidor till svenskan, vi får se. 


Skriver mer ikväll, ha det bra, puss!


 

Varför jag alltid lägger upp webcam-bilder är för att jag tycker dom är mycket finare än vanliga som är tagna med typ en system! Nej skämt å sido, men har ingen självutlösare till kameran så blir svårt att ta snygga bilder med den då, hehe

Av Louise Ulander - 12 februari 2012 23:52

Oj, har inte bloggat idag, tänkte på det flera gånger, men jag startade aldrig datorn, sorry!

Hej förresten! Idag väckte mamma mig halv två, låg och drog mig en stund, spelade lite mobilspel till halv tre sen klev jag upp. Har inte gjort någonting alls idag heller, har typ gått runt i morgonrocken hela dagen, eller jag tog på mig mjukisbyxor efter middagen för jag skulle köra lite wii (intresseklubben antecknar), snacka om längesedan man spelade de asså, men kul är det faktiskt! Nu ska jag kolla lite bloggar och så, sen ska jag nog försöka sova (mobilspel tills man somnar*) men skriver mer imorgon, och bättre inlägg kommer det att bli, lovar! Sleep tight!


 

Av Louise Ulander - 12 februari 2012 01:32

98 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? - Maria Louise Charlotte Ulander
2. Exakt ålder? - 16 om några månader, orkar inte räkna mer exakt än så!
3. Vart bor du? - Skellefteå, i Ursviken
4. Bor tillsammans med? - Min familj, mamma, pappa bror och hund
5. Husdjur? - En hund
6. Färg på ditt hus? - Rött med vita knutar
7. När är du född? - 4 juni 1996
8. Klass? - 9a
9. Vilket år tar du studenten? - Om typ tre år drygt.
10. Något jobb? - Nej, men vill ha!
11. När ska du sova ikväll? - Jag vet inte, vi får se!
13. Duschat idag? - Jajemen!
14. Kramat någon idag? - Det har jag!
15. Pussat någon idag? - Nej, 
16. Vad har du ätit? - Piccata Milanese med ris, skinksallad, pommes och en liten macka till frukost asmycket:$$
17. Dagens klädsel? - Carlingsjeans, brun tröja från carlings och linne och underkläder!
19. Dagens sötnos? - Matilda!
20. Dagens roligaste? - Pappa och Fredrik!
21. Har du många vänner? - Näe..
22. Hur många har du kysst? - Ehh..?
23. Vem kramade du senast? - Maja
24. Hur många vill du ha sex med? - None right now!
25. Hur många har varit otrogna med dig? - None
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Minns int,
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - orkar inte hämta och starta upp min mobil, men tror det vsr från Sara iallafall!

FAVORIT:
31. Film? - Kan inte säga, beror på vilket humör och så
32. Låt? - Finns många, men kanske Nightwish - Eva kan inte bli less låten.
33. Mat? - Har ingrn favorit..
34. Dryck? - Vatten eller apelsinmer!
37. Stad? - Göteborg!
38. Land? - Ingen aning
39. Ämne i skolan? - Don´t know
40. År? - 2011, var länge sedan jag hade ett sånt bra år, men även det hade sina mörka stunder!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Petra
42. Personen du kysste? - 
43. Gången du spydde? - Kommer inte ihåg
44. Gången du grät? - Igår
45. Pizzan du åt? - Minns inte, var något år sedan jag åt pizza sist 
46. Gången du var i göteborg? - I somras!
47. Gången du var i stockholm? - Har aldrig varit i stockholm, förutom att bara åkt igenom med bussen..
48. Gången du var full? - Har aldrig varit full
49. Gången du var hög? - Varje dag-.-''
50. Personen som såg dig gråta? - Mamma

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? - Mobilspel!
55. Singel eller upptagen? - Upptagem, men är singel

57. Lunarstorm, helgon eller playead? - Vet typ inte vad något av det är:]
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad kanske;)
59. Big brother eller paradise hotel? - None
60. Svart hår eller blont? - Brunett skulle jag vilja ha med här
61. Blåa ögon eller bruna? - Bruna
62. Choklad eller lakrits? - Beror på, men äter inte godis
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Cocacola, men dricker inte läsk, hehe
66. Pizza eller kebab? - Kebab
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Gärna båda
69. Leva eller dö? - hurså?

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Några få
71. Personer du hatar? - 
72. Personer du har haft sex med? - 
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 4512745121 ungefär!
74. Glassar du ätit på en dag? - Ingen aning!
75. Gånger du gråtit på ett dyng? - Räknar inte direkt
76. Gånger du haft minnesluckor? - Vet inte om jag har haft någon
77. Piercingar har du? - En i varje öra
78. Personer du saknar just nu? - Finns några
79. Gånger ditt hjärta brustit? - It doesn´t matter

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - Forever alone
82. Sjöng du senast för? - Mig själv, supervackert :')
83. Hade du senast en konversation med? - Mamma
84. Spelade du tv-spel med senast? - Pappa
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Vem vill följa med?;)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - 
87. Förtjänar att dö? - Ingen förtjänar att dö..
89. Vill du sova brevid inatt? - Någon som håller mig varm, frivillig?

VAD:
90. Gör dig glad? - När jag slipper mina tankar och min ångest
91. Gör dig ledsen? - Ganska mycket
92. Vad vill du helst göra nu? - Tvätta bort sminket
93. Önskar du att du slapp göra? - Må som jag gör ibland
94. Vill du ha nu? - Ett liv utan dom psykiska problem jag har..
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Ett tag kvar, så jag vet inte
96. Längtar du till? - Sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? - Nääe
98. Är det bästa som har hänt dig? - Beror pååå!

Av Louise Ulander - 12 februari 2012 01:12

Hej på er! allt bra? med mig är det helt okej, kom hem från piteå för ungefär en timme sedan.

Jag sov inte speciellt bra i natt, vaknade flera gånger och så. Vaknade sista gången vid halv tio, låg och drog mig till tio-kvart över tio, duschade och gjorde mig klar, sen for vi till luleå och hämta upp en mobil till mig. Det blev en iPhone 4s! Nu är jag också med i iPhone-klubben! eller snart, måste skaffa ett mindre sim-kort, men det ska vi fixa på måndag. När vi for från luleå for vi somsagt till piteå och hälsade på några vi känner, blev bjudna på god mat och skratt blev det också på kvällen, varför får ni inte veta, haha!


googlebild, har inte hunnit ta egna.  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards