louiseulander

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Louise Ulander - 3 juli 2012 16:15

Goddagens! Nu är jag tillbaka med bloggningen igen efter helgen, så jag kan sammanfatta kort om vad jag har gjort.

I lördags var det gokarttävling i övik, det regnade i stort sätt hela dagen så jag satt inne i bussen hela förmiddagen och efter lunch när det var kval och final gick man ut och såg lite race. Sen blev inte dagen sämre av att man fick träffa Petra, snacka om att jag hade saknat den bruden alltså, var över ett år sen vi träffades sist! 

I söndags skulle jag fara och sälja på Bonnstadmarknaden, men när vi kom dit hade dom redan sålt slut på allt, så jag och Emma L gick till stadsfesten istället. Efter vi hade varit där en stund kom mamma och hämtade oss. Vi stannade och glass i Bergsbyn innan vi for hem. När jag kom hem tog jag moppen in till stan igen för att hinna åka en karusell innan stadsfesten var över. Onödigt kan man väl kalla det, men jag kunde inte låta hela stadsfesten vara över utan att ha åkt den hehe.

I går gjorde jag inte så mycket, vilade mest upp mig efter helgen och så. Gjorde en beställning från Nelly som ni kommer att få se när den har kommit!

I dag har jag också bara tagit det lugnt, vaknade vid 04.40 i morse och kunde inte somna om, så jag klev upp vid halv åtta och åt frukost och så, men efter ett tag somnade jag om på soffan en stund, skönt! Snart ska jag nog gå och duscha och sen bara ta det lugnt, kanske far på Konsum och köp lite välbehövliga saker ikväll  Nu ska jag kolla runt lite, men vi hörs ikväll, puss!

 

Passande bild :)))

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards