louiseulander

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Louise Ulander - 5 juli 2012 11:15

Håller på att göra en väldigt enkel header nu. Skäms nästan över hur bloggen ser ut nu, infogade bara en bild jag hade på datorn, men det behöver jag inte säga så högt.. ;) Okej, inte för att den nya kommer bli så mycket bättre, sitter på paint och kolla om jag lyckas få ihop nånting, är som inte den mest tekniska personen som existerar, men nytt utseende blir det iallafall! Nu ska jag hämta en glass ur frysen, (näe ur skafferiet -.-) och fortsätta fixa, vi hörs senare, kyssar!

Av Louise Ulander - 5 juli 2012 08:57

Godmorgon! eller det är nästan goddagens nu för mig. Jag vaknade ungefär 20 i fem och var kissnödig, så sprang ner på toa sen när jag gick upp igen kunde jag inte somna om så det blir väl att ta en powernap senare, börja nästan bli en morgonrutin  Nääe men jag får ta den här dagen som den kommer, men det blir nog bra. Nu ska jag se TV, vi hörs senare, puss!


 

AHAHAHAH minns när jag tog den här bilden, jag hade sovit en stund på soffan och sen när jag vaknade skulle jag iväg på moppekurs och min läpp var alldeles uppsvullen. Alltid lika vacker :')

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards