louiseulander

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Louise Ulander - 6 juli 2012 23:11

Jag tror jag har glömt berätta att jag har en Lovebasket? Där lägger jag iallafall in massor med kläder som jag gillar och jag tror många andra gillar ockskå. Ni kan kika in här http://louiseulander.mylovebasket.com/ Ni kan även beställa direkt från sidan, så ni behöver inte hålla koll på massor med hemsidor och så, skitsmidigt! Slängde ihop ett slarvigt kollage på några bikinisar jag har lagt in.Bikinis

Av Louise Ulander - 6 juli 2012 22:42

Hallojj! Förlåt för jag inte har bloggat, men jag klev upp vid halv ett och åt jag frukost, sen gjorde jag mig klar för att fara in till stan. Väl inne i stan mötte jag upp Nina och vi åt på Subway. Efter vi hade ätit gick vi runt och kolla på olika affärer, och när dom började stänga så gick vi runt och prata lite överallt, men det slutade med att vi satt oss i parken till typ halv tio och då for jag hem. Men det kommer inte drabba bloggningen, ska fixa inför nästa inlägg nu, vi hörs!

 

Instagramredigering på en bild jag har lagt upp förut :)))

Av Louise Ulander - 6 juli 2012 01:14

Förlåtförlåtförlåtförlåt för den kassa uppdateringen, men jag har inte glömt er utan det är så att jag skulle göra ett inlägg men ni tror inte att jag och mammas dator hade helt olika viljor.. Jag sparade en bild men den sparades inte osv vilket slutade med att jag hjälpte mamma med en närvarogrej med fotbollen, men imorgon LOVAR jag minst fyra inlägg fast jag förmodligen ska in till stan och så en stund. Nu ska jag försöka sova, men vi hörs imorgon. Godnatt!♥

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards