louiseulander

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Louise Ulander - 19 juli 2012 23:15

Hallå! Hoppas att allt är bra med er, med mig är det inte alls speciellt bra. Är förkyld och vill inget hellre än att gömma mig under täcket. Annars är det väl bra, köpte skinnjackan idag, den ska ni få se så fort jag har fixat bild, och en till sak som är skoj är att jag förmodligen ska upp och köra gokart för första gången i år, bättre sent än aldrig, right?! ;) Nu ska jag se slutet på fotbollen från Gothia Cup, sen ska jag nog gå och lägga mig. Ha det bra så länge så hörs vi, puss!
Bjuder på en bild som jag tog en morgon när jag hade nyklivit upp i Stockholm, när jag har brist på annat :))

Av Louise Ulander - 19 juli 2012 03:52

Av Louise Ulander - 19 juli 2012 02:26

Halå där! Förlåt för den kassa uppdateringen idag, men jag har faktiskt inte hunnit. Pappa kom och väckte mig halv ett, fick panik för skulle möta Nina i Bergsbyn klockan ett. Fick skicka ett sms till henne och säga att jag inte skulle hinna. Efter vi hade ätit våran glass i Bergsbyn så kom vi spontant på att vi skulle in till stan, sagt och gjort så for vi in till stan och där hittade jag en assnygg skinnjacka jag förmodligen ska köpa imorgon på Cubus. Efter vi hade varit på stan for vi till Anderstorp och pratade och så, sen kom vi på att jag skulle sova här så nu sitter jag här och bloggar. Vi ska nog snart gå och lägga oss snart för vi ska försöka få oss upp vid elva för att hinna fara in till stan imorgon igen som jag redan sagt. Ska försöka hinna skriva mer imorgon, men ha det bra så länge, puss! 

    

Bilden är faktiskt rättvänd i datorn..

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards