louiseulander

Alla inlägg under maj 2011

Av Louise Ulander - 18 maj 2011 20:48

idag började jag skolan 9.35, hade svenska, livskunskap, lunch och hemkunskap. Hände väll inte speciellt mycket på skolan men efter skolan gjorde jag och sanna lite saker som nog inte bör nämnas här;) Började mín cykeltur hem från skolan ungefär tio över två och kom hem ungefär 20 över (ni kan ju anteckna) sen kom jag hem kollade igenom engelskaverben på glosboken och sen hjälpte jag mamma att städa (städade inte så mycket men vi kan ju lotsass) (ni behöver inte klaga på min stavning heller) sen for jag pappa och victor ut och åt men resan stannades i bergsbyn och där träffade man inga mindre än familjen Lindfors! (gokartkompisar) sen åt vi middag och for hem igen, sen tänkte jag gå upp och plugga till engelskaprovet som är på fredag men det gick inte speciellt bra, gjorde typ allt annat istället hoppas inte mamma läser dethär(a)

men nu måste jag gå skriver imorgon puss.


 

Av Louise Ulander - 18 maj 2011 20:07


jagvet att den är typ mååånga år och ni har säkert redan sett den, och det harjag med, men jag sökte upp den igen, och jag tycker ni också kan få se den!
Kossan.se

Av Louise Ulander - 18 maj 2011 18:33

igår pratade jag med en finne på msn. Jag har min blogg som "personligt meddelande" och han tryckte på länken.


Niko: who is it on the second and the seventh picture? och han länkade till inlägget med typ 10 bilder

Jag: why you asking?

Niko: I just wondering, who is she

Jag: but why you wondering?

Niko: I like her hair and she is cute

Jag: okey, its me..

Niko: aww


asså jag trodde helt seriöst han skojjsade med mig, men jag frågade inte för jag förstod ändå att han menade de..  eftersom jag inte har något självförtroende så har jag ändå svårt att tro de, men jag tror ändå han menade det, varför hade han annars sagt det? och han visste ju inte vem det var.. hehe asså jag vet inte om jag ska tro på det eller inte(a)


men nu ska jag redigera ett inlägg och lösenordskydda det ni får säga till om ni vill ha lösenordet så kanske ni får det! puss

Av Louise Ulander - 17 maj 2011 20:39

orkar inte skriva om skolan, men när jag kom hem från den var jag tvungen att äta och byta om för jag hade fotbollsträning! Träningen gick väll sådär, men de var väll trevligt ändå. Vadå störd mening? sen efter tränigen åt jag middag duscha och sen plugga till engelskaprovet på fredag och det är det jag gör nu! Har inte så mycket mer att skriva så vi hörs senare.


   arkivbild

Av Louise Ulander - 16 maj 2011 20:25

I helgen var jag som jag har sagt i Piteå för att köra årets första gokarttävling som var både lördag och söndag. Lördagen gick ganska bra och jag låg sexa i totalen efter första dagen, men sen på söndagen gick det inte lika bra. Inte alls nöjd med resultaten! men i finalen var jag mycket snabbare än dom två som var framför mig men jag kunde inte köra om. Men jag slutade på en sjunde plats men jag är inte alls nöjd över det.


Ja men då har jag berättat lite snabbt om helgen men jag skriver mer senare! Take Care!



Hade inga bilder på mig när jag körde, utan bara stillastående så ni får en sån iallafall, men sen hade vi typ få se ganska många bilder på victor när han körde. Ni kommer få ganska mycket kartingbilder nu på senare tid!

Av Louise Ulander - 13 maj 2011 12:32

Har lunch så jag lånar mammas dator så jag kan skriva ett inlägg, och ja jag vet att jag inte har skrivit på typ hela veckan men jag har verkligen inte orkat, har haft prao 8-17 måndag och tisdag och onsdag och torsdag 9-ca 15.15 och när jag kommer hem har jag varit jättetrött. men jag måste göra er besvikna och säga att jag inte kommer blogga i helgen heller för jag har gokarttävling i Piteå lördag och söndag, men jag lovar att jag skriver på måndag, och då ska jag försöka komma igång med ett inlägg per dag igen om jag in är något speciellt, men då kommer jag berätta det, men ni får ha det bra så länge och vi hörs på måndag! puss

Av Louise Ulander - 9 maj 2011 22:37

Och åt middag och Väldigt låg uppdatering idag men det är egentligen för att jag hafrrao åtta - fem ( ja jag jobbade full arbetstid idag så jag kunde åka med hennne hem) sen när jag slutade for jag och hämtade victor dom var hos moster, for och handlade, åt middag och sen var klockan nästan åtta och jag ville se hockeyn som började dä, så jag såg den sen gick jag och lade mig, and here I am typ. men nu ska jag försöka sova men ska försöka hinna skriva imorgon eftersom jag har gokartträning imorgon efter praktiken, men jag ska försöka skriva ett inlägg imorgon, men jag lovar ingenting eftersom jag kan vara jättetrött efter träningen! Men vi hörs, puss

Av Louise Ulander - 8 maj 2011 22:37

Idag vaknade jag vid tio över elva, låg och drog mig till halv/ kvart i tolv, åt frukost och lite sånna saker. For upp till solbacken för att kolla på fotbollsskor, köpte ett par, men jag ska provgå i dom lite här hemma innan jag bestämmer mig. När jag kom hem var jag tvungen att skynda mig att byta om för vi hade träningsmatch mot Burträsk. Vi spelade riktigt bra och vann med 3-2, mål gjorde jag också:D (stolt) sen har jag inte gjort speciellt mycket.

Måste sluta skriva ska upp halv sju imorgon.. men skriver mer imorgon, hejdå.


ingen bild

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards