louiseulander

Alla inlägg under maj 2011

Av Louise Ulander - 2 maj 2011 21:52

skämt åsido.. men ni får titta på dom nedanstående bilderna på egen risk..  


             

jag vet att jag laddade upp dom för någon dag sedan också men jag har inga andra på datorn, ni får stå ut!

Av Louise Ulander - 2 maj 2011 19:48

Idag har jag varit på skolan, (nähä menar du de?) men det hände inget speciellt där egentligen förutom att det kom några pöjks från byggprogrammet och berättade om en resa doom hade gjort till Ghana och byggt en skola osv, det tog typ hela SO-lektionen. Ikväll var jag på kansliet och provade dressar och matchtröjor inför säsongen, vi ska nämmligen ha rosa matchtröjor på Gothia hur nice är inte de?

Just nu gör jag inte så mycket, ser på Tre kronor - Österrike ishockey VM, sverige leder med 2-0 efter två perioder.. eller det är 30 sekunder kvar av andra perioden men jag gör nog inte nåmer ikväll men vi får se om det blir någon mer bloggning, ni kan ju hålla utkik;)

Ha det bra så hörs vi! Puss

älskar min RYSS mellan ögonen på den där bilden(L)(L)(L)(L)()L(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)<3<3<3<3<3<33333333333 osv

Av Louise Ulander - 1 maj 2011 22:07

Hejhopphalojsan! Jag har inte gjortnågonting alls egentligen, var trött egentligen legat i soffan och dega

Av Louise Ulander - 1 maj 2011 22:07

Hejhopphalojsan! Jag har inte gjortnågonting alls egentligen, var trött egentligen legat i soffan och dega

Av Louise Ulander - 1 maj 2011 15:06

Idag blev jag väckt klockan elva, för att jag skulle upp och köra gokart! det var verkligen jätteroligt och det gick faktiskt ganska bra.  Har inga planer för kvällen men ska försöka skriva nå mer ikväll (dom där listorna har för övrigt inte gått speciellt bra så vi får se om det kanske blir ett sånt inlägg)

 

arkivbild.. gjorde den som miniatyr annars hade den typ tagit upp hela skärmen för den är så stor.

Av Louise Ulander - 1 maj 2011 01:00

nu måste jag gå och lägga mig för att jag ska upp och köra gokart imorgon! första gången för i år faktiskt, hoppas det går ganska bra, men jag får inte ha för höga krav på mig själv innan jag har börjat "bli varm i kläderna". skriver mer imorgon. Puss!



en gammal gokartbild, tror det var två år sedan :)  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards