louiseulander

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Louise Ulander - 5 februari 2011 20:25

Trodde typ inte de, men just nu (iaf efter dom första sex låtarna) känns det nästan såhär:


  

man är ju inte direkt ett carola-fan men det känns typ så här just nu ^



Idag vaknade jag första gången typ 22 minuter över åtta, somnade om och blev väckt typ halv elva tror jag, slumrade (hur fult ord är inte de egentligen?) en stund till och klev upp tjugo i elva. Gjorde inte så mycket, var tänkt att jag skulle till stan idag men det blir kanske imorgon istället, men då for jag med mamma och pappa upp till solbacken, handlade lite och så köpte jag ett par tights, inte så mycket att visa dom är helsvarta. Sen for vi till farmor en snabbsväng och sen for vi hem och såg hockeyn.

När mamma skulle börja med maten så hade vi borta en hel fläskfilé, hittade bara plasten på Itas bädd, så hon hade ätit upp en rå fläskfilé medans vi var borta!


okej vet inte vad jag kan skriva mer men ska försöka skriva mer senare eller imorgon! Jo en sak! pappa har fixat min dataladdare, tack pappa♥


skriver förmodligen imorgon igen, hejdå

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards