louiseulander

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Louise Ulander - 13 februari 2011 23:33

Jag skulle vara duktig och ladda ner nå musik till datorn så jag kunde lägga in i mobilen men då funkar det såklart inte! Jag blir så arg och jag provade så flera olika hemsidor men de funkar inte på en enda, så nu ska jag sova istället och försöker kliva upp i tid imorgon så jag hinner prova på morgon..Kände bara för att skriva av mig lite ilska så vi hörs imorgon!

Av Louise Ulander - 13 februari 2011 19:48

Idag har jag varit på en promenad i nå skoterapår med Ita och mamma, det var skönt. sen när vi kom in åt vi middag vid fyra (!)  efter middagen såg jag hockey Sverige - Finland där Sverige vann efter straffar.. orättvist faktiskt, Finland var det bättre laget men aja. Sen ikväll har jag inte gjort speciellt mycket, sett solsidan, timeout och sen har jag duschat också! nee nu ska jag sluta skriva innan jag kommer börja svamla om något.. ni ska bara få några smakprov från promenaden.

       lite suddigt kanske men ni får överleva.. Jag vill inte att ni tar mina bilder, men om ni verkligen vill ta en bild ska ni fråga mig först!


Godkväll alla glada och mindre glada men nu ska jag fortsätta vara social med Elvira på msn.

Hon förtjänar en länkning också..

www.elviralundbergs.blogg.se Ni kommer inte bli besvikna om ni tar en liten titt på den..

afan nu måste jag sova också.. mamma skriker därnere.. HAHAH ojsan vilken misstolkning detdär blev då.. okej nej nu ska jag sova godnatt

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards