louiseulander

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Louise Ulander - 9 februari 2011 21:04

Idag vaknade jag vid nångång före åtta (minns inte exakt när (a)) sen spelade jag på mobilen till halv nio, fick lite halvbråttom så jag klev upp och duscha och allt det där.. tog cykeln till skolan och kom endast ca fem minuter sent! (for hemifrån halv tio och började 25 i) sen hade vi svenska första lektionen, inte så mycket att skriva om jobbade med nå ordklasser som vi har prov på på fredag.. sen hade vi livskunskap, såg klass 9A vet inte vad som är så bra med de egentligen? en stökig klass på nån skola i sörland? (jag brukar kalla södra sverige sörland..) sen hade vi lunch makaronipudding, åt inte så mycket för jag skulle göra pastagratäng på HKn, hade nå prov. Efter skolan for jag till grottan och var där till typ halv fem. Tog min n

vackra cykel och cyklade hem. När jag kom hem vid tio i fem (hade gått med elin a en bit) så stog pappa och gjorde middag vilket slutade med plättar! (vissa kallar de tunnpannkakor också) det var gott, och efter middagen såg jag på TV en stund sen satt jag mig här! Nu ska jag läsa igenom ordklasserna till på fredag och sen ska jag sova så jag säger godnatt nudå  


  när den här bilden togs tänkte jag inte på att jag höll fingret sådär..!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards