louiseulander

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Louise Ulander - 10 februari 2011 19:23

Träningen ikväll gick väll sådär, än av dom bättre träningarna från min sida, men finns fortfarande mycket jag måste träna på.

Nu ska jag tvärkolla facebook sen ska jag träna på ordklassprovet jag inte kan. Vi får väll se om jag skriver något mer ikväll men vi ser ju. Adios amigos!


   snabb paintbild

Av Louise Ulander - 10 februari 2011 16:00

hejhejhallåigenbloggplatsenbloggen! <---- HAHA WTF?

okej men idag har det ju varit skola, inte så mycket att prata om.. men ska fara på träning ikväll =D=D men innan jag far dit måste jag göra läxa inte lika kul.. men jag måste träna på svaenskprovet till imorgon, göra färdigt nå engelskauppgifter till imorgon, och så har jag nå speech på engelskan imorgon bästa dagen eller vad?


Innan jag börjar plugga måste jag säga en sak. JAG FICK BIRGITTA ATT LE PÅ NON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hur svårt är det inte att få hon att le:O!?!?!?!?!!?!?

okej n u ska jag plugga sen fara på träning hejdå

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards