louiseulander

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Louise Ulander - 27 februari 2011 22:31

Jag gick inte och lade mig igår, men jag somnade på soffan typ vid tio, hade tänkt fara till kykan men så blev det inte. Har sovit hela dagen, så jag vet inte hru jag ska orka med skolan imorgon? imorgon har jag ett soarbete jag ska skriva om katolska kyrkan, det är väll tur att man kan de också? sen måste jag ju göra bort svenskaresterna om ordklasserna.. vet inte vad som händer efter skolan men ska försöka komma ihåg att plugga till bildprovet som är på fredag.. nej nu ska jag sluta skriva för ingen bryr sig väll ändå?


   Drutten♥

Av Louise Ulander - 27 februari 2011 04:35

..men det betyder inte att det blir superuppdatering framöver..

Idag (eller rättare sagt igår...) så gjorde jag inte speciellt mycket, vaknade kring halv elva, klev upp, gick ner åt en limpsmörgås, duschade, klädde på mig gick upp till bussen vid tre för jag skulle på hockeyn, hockeyn var väll ganska bra för vann med 6-2 mot Brynäs. på hockeyn mötte jag elin och rebecca, elin åkte buss med mig hem från hockeyn, jag fick låna ordklasspapperet av elin för jag glömde mitt på skolan TACK ELIN :D jag gick hem och åt tacofläskfilé med potatiskroketter (hur stavas de?) sen såg jag melodifestivalen, men den ids jag inte skriva om. jag gick och lade mig vid tolv för jag var trött men jag kunde inte sova, jag hade typ nå kramp i magen (ont hade jag iallafall), men jag lyckades halvsomna men då vaknade jag igen för jag hade ont i magen, jag gick upp en liten stund, gick och försökte sova igen men det kunde jag inte så jag klev upp igen och startade datorn och där sitter jag nu. Vet inte om jag ska försöka sova igen (känner mig int speciellt trött) eller om jag ska vara uppe en stund till.. vi får se hur det blir, men imorgon ska jag försöka få mig till kyrkan vid elva tror jag? sen ska jag till piteå och typ fira meyas uppfödare som har fyll 40.. och hans son har också blivit ett år äldre;)

nu sk ajag sluta skriva på detta detaljerade inlägg som ingen ändå har orkat läsa så hejdå.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards