louiseulander

Alla inlägg under juni 2012

Av Louise Ulander - 26 juni 2012 16:29

Hallå där! 
Sitter just nu färdig för fotbollen och väntar på att vi ska fara, hur taggad som helst på match!! Hinner inte skriva så mycket nu, men vi hörs efter matchen. Puss!


 

lyckades inte fixa någon bra bild med mammas webcam, men ni för nöja er med den!

Av Louise Ulander - 26 juni 2012 02:28

Nu har jag samlat tillräckligt med krafter för att börja satsa på bloggen igen. Har tänk få med minst ett inlägg om dagen. Jag börjar redan imorgon (idag) tisdag! Nu ska jag iallafall gå och lägga mig. Vi hörs imorgon, godnatt <3 Kan inte fixa sånna där svarta hjärtan som jag brukar när jag skrive rfrån iPaden så får köra på det klassiska "<3" i dom inläggen..

Av Louise Ulander - 19 juni 2012 10:20

Hallå! Var längesedan jag skrev nu, men jag har varit hur trött som helst. Iallafall, vid halv sex i fredags for typ alla nior och forsrann/forsrännde (hur kompareras det?!) Vi var framme där vid åtta-halv nio på kvällen och jag visste inte alls vad jag gjorde där. Var inte alls taggad, men ville ändå prova på. Och när vi fick våtdräkterna visste jag inte vad jag hade gett (?) mig in på, dom var våta och luktade herrsvett, precis som jag ville ha det.. Speciellt när jag har bacillskärck oockså, men jag tog på mig den blöta klaustrofobiska herrsvettsluktande dräkten och satt mig i bussen för att fara till forsen. När den där duden som berättade alla risker så visste jag absolut inte vad jag gjorde där, jag skulle dö i en äcklig herrsvettsluktande tight dräkt, vilket med andra ord betyder att jag skulle dö olycklig. Men jag satt mig i båten och herregud så kul det var! Men man fick ta konsekvenserna men det var nog nästan värt det. Efter våran mysiga båttur skulle vi gå och försöka byta om igen, alla lyckades förutom jag, kunde inte dra ner dragkedjan på skon eller någonting. Så jag stod där i omklädningsrummet med våtdräkten och var HYSTERISK. Grät, hade panik och ja, listan kan göras lång. Men tillslut fick jag av mig grejerna och lyckades byta om, gick ner till den kallaste bastun som jag har varit med om, men jag satt där till typ halv ett när jag gick upp och åt. Efter vi hade ätit for vi hem igen.

Så det jag vill säga med det här inlägget är att ALLA ni där ute borde prova på forsränning, men gör det när det inte är minusgrader i vattnet, ni kommer inte att ångra er!


Jag tog inga bilder, så jag snor en från Elviras blogg!

 

Av Louise Ulander - 15 juni 2012 13:30

               

Av Louise Ulander - 15 juni 2012 13:21

   

Här har vi dom! Inte dom bästa bilderna, men det får duga. Ni ser väl vad det ska föreställa, men ni får säga till om ni undrar vad något är eller om ni vill veta vem jag har fått det av.

Av Louise Ulander - 15 juni 2012 13:01

Hallå! Hoppas allt är bra med er! Med mig är det super, har ju fått sommarlov nu! Skolavslutningen var väldigt bra, men bestod av mycket gråt. Kommer sakna er alla!!När vi for från kyrkan for jag mamma & pappa till Max för att luncha, och kan barea säga att det var KAOS där, hehe men det var det nästan värt för det var gott! Nu håller jag på att ladda in alla bilder fårn kameran så räkna med uppdatering idag, bland annat föedelsedagspresenetrna som skulle in igår (?) men hade prooblem med datorn så kunde inte.. Ha det bra så hörs vi senare, puss!

     

Av Louise Ulander - 13 juni 2012 08:38

Godmorgon! Förlåt för jag inte la upp bilderna igår, men det hände väldigt mycket här i familjen.. Men jag lovar er att idag kommer det upp! Nu har jag precis ätit frukost och ska snart gå och duscha.  Vi hörs senare, puss!  

Av Louise Ulander - 12 juni 2012 10:45

Hej sötisar! Sitter just nu hemma och kollar lite saker. Jag grät hela morgonen, men kämpade mig till skolan, men for hem nästan direkt. Hade friluftsdag som jag inte skulle orka vara med på så det kändes bättre att fara hem och vila upp sig och göra lite vettigare saker som jag faktiskt mår bra av! Nu har jag tänkt hitta åt mina födelsedagspresenter och fota dom så ni får se, men bättre sent än aldrig, right?!  

snygg nytagenbild med bästa skärpan :)))

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards