louiseulander

Alla inlägg under juni 2012

Av Louise Ulander - 4 juni 2012 23:45

Hej spisar! Har ni gått och lagt er ä? Det har jag iallafall. Kände för att göra ett litet snabbinlägg innan jag somnar.har inte så mycket att säga, men vi hörs imorgon, puss!Ingen bild, skriver från iPaden?

Av Louise Ulander - 4 juni 2012 23:45

Hej spisar! Har ni gått och lagt er ä? Det har jag iallafall. Kände för att göra ett litet snabbinlägg innan jag somnar.har inte så mycket att säga, men vi hörs imorgon, puss!Ingen bild, skriver från iPaden?

Av Louise Ulander - 4 juni 2012 17:41

Hallå alla där ute! Just nu ligger jag i sängen och är hur glad som helst, har precis fått en iPad så ligger och bloggar från den nu. Tack mamma och pappa, älskar er massor! Har inte tid att skriva, måste kissa och sen ska jag fortsätta njuta av min nya älskling. Vi hörs senare, pusss!

Av Louise Ulander - 4 juni 2012 15:51

 
Av Louise Ulander - 4 juni 2012 15:40

Ni har väl inte missat att jag har instagram? Där lägger jag upp bilder när jag inte bloggar! @ekorren96 på instagram!

 

Av Louise Ulander - 4 juni 2012 15:14

Hej sötisar! Jag kom hem från skolan för ett tag sen, hände inte så mycket där, så jag orkar inte prata om den. Ikväll får vi väl se vad som händer, blir förmodligen firad av någon (föräldrarna) eftersom jag fyller år idag, men det känns inte som det, det ska vara typ flera månader kvar ju! Åh vad kaos den där men ingen blev, men nu ska jag gå och göra något vettigt, antingen baka eller plugga vi får se. Men vi hörs senare, PUSSS!

 

Av Louise Ulander - 4 juni 2012 00:00

Hej älsklingar! Är hur lycklig som helst just nu. Kollade precis statistiken och såg att den var uppe i 95 unika igår och 70 idag, ni ska bara veta hur mycket ni betyder! 

-

Idag vaknade jag klockan 8 av att jag drömde något konstigt, orkar inte förklara nu, skulle bara bli rörigt, men låg i sängen till typ halv tolv - tolv, gick upp och åt frukost, såg moto2 racet och sen gick jag och duscha, hann inte göra mig helt klar innan min faster och hennes familj kom och firade mig, sen kom farmor också, fyller ju år imorgon! Känns inte alls som det.. Sen vid halv sex for jag till Gunsen och såg på våran fotbollsmatch. Ni spelade riktigt bra tjejer! Nu ska jag renbdda och sen ska jag sova, är ganska trött, därav osammanhängande inlägg. Vi hörs imorgon, PUSSS!


 

Om ni bara visste hur mycke jag älskar er!

Av Louise Ulander - 1 juni 2012 16:43

Hej sötisar! Sitter mhär i stressen och bloggar lite. Måste packa färdigt eftersom jag ska till Piteå ikväll, är gokarttävling där imorgon, väldigt tråkigt att jag inte kan köra bara, men det blir nog kul ändå, får ju träffa alla igen! Så jag kommer inte skriva något mer ikväll och förmodligen ingenting imorgon heller, men på söndag kommer jag tillbaka. Kameran kommer att följa med så om det är bra väder kommer jag att ta massor med bilder! Nu måste jag gå och göra allt klart, vi hörs!


 

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards