louiseulander

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Louise Ulander - 10 maj 2012 23:40

Hej sötisar! har ni gått och lagt er än? Det har jag iallafall, men är inte speciellt trött så vad passar bättre än att blogga? ingenting vad jag kan komma på iallafall ;) men har egentligen inte så mycket att berätta för er. Eller jag har ingen vanlig skoldag imorgon för jag ska till stan och äta lunch på Max och sen fara till Boda Borg med elevskyddsombudet. Är inte alls sugen på det, kommer hamna väldigt långt efter i allt eftersom vi typ har alla ämnen imorgon.. Men får ta hem massa böcker över helgen och plugga. Men ska försöka komma igång med bloggningen igen, det är ju så sjukt kul! Utan min blogg är jag bara halv hehe.satan vad tråkig bloggen blir utan bilder men kan inte göra något åt det när jag bloggar från mobilen..

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards