louiseulander

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Louise Ulander - 20 maj 2012 23:39

 

Av Louise Ulander - 20 maj 2012 20:09

Haha! Inte för det var riktigt anledningen, men självklart är det ju tråkigt att inte få köra.

Vi hann inte fixa iordning bussen och båda kartarna, så det är faktiskt därför vi inte kör. Jag saknar er också, längtar till jag får träffa er alla igen!     

Av Louise Ulander - 20 maj 2012 18:30

Hej sötisar! Söndag idag, vilket betyder att det är skola imorgon. Inte alls pepp, vi ska typ ha någon studiedag eller företagsdag, äh jag vet inte, vilket betyder att man missar massor med lektioner som man egentligen skulle behövt vara på. Det här kommer sluta med IG i alla ämnen :)))

Annars då? Jo tackar som frågar men har inte gjort ett skit idag. Sov till tio, klev upp typ halv tolv och åt frukost, sen såg man MotoGP klockan två, och därimellan har man ätit både lunch, mellis och middag. Nu sitter jag här nyäten (nej ingen har ätit mig -.-') och bloggar för humöret är inte på topp. Nu ska jag lyssna på musik, svara på en kommentar i ett inlägg eftersom han som skrev den inte har någon blogg och sen ska jag nog läsa bloggar, vi hörs!


 

Av Louise Ulander - 20 maj 2012 01:13

Hej älsklingar! Förlåt för jag inte skrev idag, men jag har faktiskt en riktigt bra anledning till det. (tycker jag då) Imorse när jag vaknade klev jag upp och åt frukost, men redan där började det gå utför. Jag började bråka med föräldrarna och det blev mycket skrik och gråt. Detta höll i sig ungefär hela förmiddagen innan jag och mamma for och titta på agilitytävlingen i Bergsbyn. Efter den for vi hem och fick främmande av min moster och hennes familj som åt middag med oss, och dom stannade till typ halv ett, så jag var social med dom hela kvällen. Så det är först nu jag har tid och ork, hoppas ni förstår!♥ (det var tänkt att det skulle bli ett sånt dör svart hjärta som jag brukar använda, men det gick inte..)Imorgon kommer nog inte uppdateringen bli världsbäst heller, ska förmodligen och se agility då också, men kommer skriva såfort jag får tid, lovar!Nu ska jag sova, vi hörs, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards