louiseulander

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Louise Ulander - 15 maj 2012 23:45

Vi hörs imorgon!

Av Louise Ulander - 15 maj 2012 23:29

 

Cardigan Gina Tricot 149 :-

Halvmagtröja Gina Tricot 50:- 

 

Stickad/Virkad tröja Monki 350 :-

 



Linne Monki 200 :-

Halvmagslinne Monki 220:-

+Ett par svarta DrDenim jeans från Rut Mfl och mina skolavslutningsskor, men det har jag inte hunnit ta kort på.

Och bilderna blev kassa, men hade bråttom när jag tog dom så han inte justera så mycket med inställningarna på kameran, men ska försöka börja med outfitbilder så ni kan få se de på! 

Av Louise Ulander - 15 maj 2012 20:05

Hallå där mina små heartgullz! Började tänka på en blogg som hade skrivit hjärtegull och då blev det sådär, omedvetet alltså. Idag hade jag mattenationella som inte gick bra, skrev typ på tre uppgifter så jag klarade det som inte. Men får försöka göra det riktigt mycket bättre imorgon på muntliga, sen har jag inte gjort det andra skriftliga än, så kanske kan rädda betyget iallafall..? Hur som helst, när jag kom hem från skolan åt jag en safariyoghurt framför TVn standard, sen gjorde jag mig en riktig lyxmiddag som bestod av gröt. Har förresten chillat i Victors studentmössa hela eftermiddagen, riktigt snygg huvudbonad det där!! Nej vet inte vad jag sitter och svamlar om, ska gå och göra ett slöjd arbete, fast jag är så trött så jag höll på somna till Pokémon (och då är det illa ska ni veta!) men visar er shoppingen ikväll, puss!

 

Ni får en arkivbild eftersom jag sitter vid min brors dator (=inga bilder)

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards