louiseulander

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Louise Ulander - 21 maj 2012 22:17

Hej sötisar! Idag hade vi den där temadagen på skolan. Vi skulle typ planera vad vi skulle göra på torsdag när vi ska jobba och tjäna pengar. Inte illa att tjäna pengar på skoltid?! ;) Sen sista lektionen hade jag nationella i matte som inte gick soeciellt bra, men vi får hoppas att jag klart betyget iallafall! Efter provet for jag upp till skolskogen och träffade mina elevens val kompisar, så satt sär och såg glad ut medan dom andra åt och sen cyklade jag hem med Elin. Sp kom hem ungefär halv fem idag, fast jag slutade kvart i tre. När jag kom hem så åt jag middag oh sen pluggade hel kvällen, så det är därför jag ine har hunnit blogga något idag. Men nu ska jag sova, godnatt!

Av Louise Ulander - 21 maj 2012 00:15

Hallå! Ligger just nu i sängen och har precis kollat statistiken, den bara stiger och stiger nu! Snart är man lika stor som Kenza  Nej skämt å sido.. Men det väcker mitt intresse till bloggen igen, så snart är jag nog tillbaka till där jag var förut!  Nu ska jag kolla facebook och lite bloggar, men vi hörs imorgon, godnatt!


 

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards