louiseulander

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Louise Ulander - 22 maj 2012 23:42

Hej sötisar! Har egentligen ine tid att skriva eftersom klockan är kvart i tolv och jag ska upp före tuppen imorgon. Men eftersom jag skulle få asdåligt samvete om jag inte hade uppdaterat så prioriterar jag det er. När jag kom hem från skolan åt jag middag och sen for jag på konfaledarutbildningen i Skelleftehamn, och efter den for jag hem och gjorde en slöjduppift som jag precis blev klar med. Så det är faktiskt därför jag inte har uppdaterat er någonting. Och förresten, den där nära döden upplevelsen får ni påminna mig om imorgon så skriver jag om den då, men kan iallafall så kan jag säga att jag var i ordentligt chocktillstånd ganska länge efteråt. Spännande?!;)) Nu ska jag sova men vi hörs imorgon, godnatt!

Av Louise Ulander - 22 maj 2012 11:47

Hej sötisar! Har spanska just nu och har precis gjort en muntlig övning, gick faktiskt ganska bra. Nu har vi ingenting att göra så passar på att blogga lite grann. Fast jag har ingenting att skriva eftersom det inte har hänt så mycket idag. Eller jo, var med på en nära döden upplevelse, men det berättar jag senare.nu ska jag fortsätta mysa på lektionen så hörs vi sen, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards