louiseulander

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Louise Ulander - 14 augusti 2012 06:28

Hallå där! Hoppas ni sover, vilket jag inte gör. Har inte kunnat sova på typ hela natten av olika anledningar..
Annars så igår lunchade jag med mamma för att senare fara iväg till lasarettet en sväng. Efter vi hade varit där så tog jag moppen in till stan en sväng för att kolla om en grej, ska kanske dit idag om jag orkar, annars får jag ta det vid ett annat tillfälle! Igårkväll var jag med Celina, vi mös vid älven, och hade det supermysigt! Tills vi skulle hem då, får då fick jag inte igång moppen, så nånting har hänt med den också, så nu har man ingen moppe, skitkul!
Ska försöka uppdatera er bättre idag, om jag inte sover bort hela dagen ;) men ni får ha det så bra så hörs vi, puss!

Var lite svettig efter jag hade dragit hem moppen, hehe!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards