louiseulander

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Louise Ulander - 20 augusti 2012 22:48

Halloj! Förlåt för att jag inte uppdaterat er någonting, men jag ska förklara!
Igår hade vi främmande till typ ett-två och när dom for gjorde jag mig färdig för fotbollsmatch. Efter fotbollsmatchen for vi på OK och köpte glass och såg MotoGP-racet, och efterlyser var jag så sjukt trött så jag gick och lade mig.
Idag klev jag upp vid halv sex för att göra mig klar för skolan och hinna med bussen som gick tre minuter över sju. När vi kom till skolan vid halv nio (vi började tio) satt jag och Sanna och pratade och körde lite sudoku. På skolan hände det inte så mycket, gick runt litegrann och åt till halv fyra typ ;)) När jag kom till stan vid tjugo i fem gick jag där en stund med Sanna, köpte en ögonbrynspenna och mat från Subway. Jag ska visa er shoppingen från när jag var där med Emma och Johanna också, måste bara komma ihåg att ta bilder!
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, godnatt!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards