louiseulander

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Louise Ulander - 16 augusti 2012 23:37

Håller på att somna nu, vi hörs imorgon!

Av Louise Ulander - 16 augusti 2012 11:34

Åh, trodde att jag hade skrivit imorse, men det visade sig att jag inte hade gjort det.. men iallafall. Var som sagt hos tandläkaren imorse, dom byggde upp mina stackars mjölktänder (eller egentligen bara ena) eftersom plasten hade lossnat.. När jag kom hem vid typ nio, (JA det tog lång tid..) så åt jag frukost och nu ska jag snart in till stan med Emma och Johanna. Kommer förmodligen inte köpa så mycket eftersom jag måste spara pengar, men vi får se! Nu ska jag gå och göra mig klar, vi hörs!

 

Av Louise Ulander - 16 augusti 2012 01:12

Eftersom jag ska till tandläkaren imorgon TJUGO I ÅTTA så kommer jag vara mer död än levande, så måste jag kliva upp i någorlunda god tid så jag hinner göra mig klar, så därför ska jag försöka sova nu, godnatt!

Om detta av någon anledning inte skulle räcka ska jag nog ställa min vanliga väckarklocka också..
Av Louise Ulander - 16 augusti 2012 00:44

Halloj! Glömde bort er när jag kom hem från trafikskolan, fastnade vid TVn, förlåt!! Men jag kan berätta lite mot om vad som hänt senaste tiden iallafall.
Igårkväll skulle jag vara med Jennie och Celina, men det slutade med att vi for och var med Josse, Rebecca, Maja och Agnes också. Vi for ner till kanotudden en stund innan vi bestämde oss för att fara och skata (skatea?) istället., så det gjorde vi typ hela kvällen.
Idag har jag sovit, eller ja sovit och sovit, men klev upp vid ungefär halv två, åt frukost och gjorde mig klar för att fara till körskokan vid halv fem. Så nu har även jag gått introduktionsutbildningen för körkortet! Kom hem vid halv nio, åt lite glass men det stoppade inte min hunger så vid tio åt jag kvällsfika (Ja, jag kände att ni behövde veta det...) nu ska jag sluta skriva innan jag svamlar på alldeles för mycket, adiós mina vänner!
Bjuder på en charmig bild jag hittade på iPaden :')

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards