louiseulander

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Louise Ulander - 23 augusti 2012 23:02

Hade tänkt sammanfatta dagen lite kort innan jag somnar, känner mig ganska trött nu.
På förmiddagen gick vi igenom lite information och sen gjorde vi en engelskauppgift så läraren skulle se ungefär vad vi kunde, kändes ju som skitbra efter att man har haft ett långt sommarlov oh knappt prata någon engelska alls, men det gick nog förhoppningsvis ganska bra ändå.
På eftermiddagen blev vi indelade i grupper för att gå runt på olika stationer. Så idag har jag bland annat kört kran och skruvat isär och plockat ihop en motorsåg, och jag säger bara att det var tur att jag inte valde skogsinriktningen för då hade jag varit körd, hehe. Ja men det är väl det jag har gjort idag, nu ska jag sova, godnatt!

Av Louise Ulander - 23 augusti 2012 08:20

Godmorgon! Hoppas allt är bra med er! med mig är det skitbra, lite trött bara. Jag sitter iallafall på bussen nu på väg till skolan. Ni får ha det bra så länge så hörs vi senare, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards