louiseulander

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Louise Ulander - 11 augusti 2012 01:15

Vågar jag berätta för er om det jag har gått igenom? Skulle ni uppskatta det eller skulle ni bara tro att jag söker uppmärksamhet? Jag vill bygga upp en ärlighet i min blogg, jag vill våga berätta precis hur jag känner, men kommer jag våga utan att det börja spridas rykten?  Jag är rädd, rädd för vad som kommer hända. Ni förtjänar att få veta sannigen som jag har burit på själv väldigt länge. Jag vet att många har varit oroliga för mig och försökt få mig att berätta, men jag har inte vågat för jag har varit rädd för hur ni skulle reagera, men nu är jag starkare än någonsin och vill få ur mig ALLT, jag vill inte hålla det för mig själv längre, jag vill förklara och hoppas på att ni kommer förstå mig.

Hoppas ni kan ta er tid till att skriva en liten kommentar till det här, det skulle betyda väldigt mycket för mig.

 

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards