louiseulander

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Lista eller vad man vill kalla de

Av Louise Ulander - 22 februari 2011 21:34

1. Det första du tvättar i duschen? håret
2. Gillar du kaffe? inte det inte
3. Hur mår du just nu? sådär, inte superglad direkt.. 
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? 
5. Berätta om din senaste dröm: jag drömmer typ inte eller jo jag drömmer säkert, men jag kommer inte ihåg vad :$
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Nej, tror inte det
7. Vad vill du ha just nu? ett värdigt liv
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Kan bara räkna till 972..
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? slickar oftast, men om jag måste bita så tar jag läpparna och bryter av den, annars hurvar man ju
10. Använder du smileys? nej:)
11. Har du träffat någon kändis? jag ÄR en kändis
12. Gillar du keso? nej
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? jennie sjöng en låt i omklädningsrummet, men jag minns inte vilken det var, sen fick jag tonight i´m fucking you på hjärnan för någon timme sedan 
14. Hur många länder har du besökt? öö...typ tre om man räknar med sverige, så sverige, finland och bulgarien!
15. Är dina föräldrar stränga? till och från..
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? jag vet inte, det skulle säkert vara lite småläskigt, men det skulle ändå kunna vara ganska mysigt :)
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? 
några glittriga pennor
18. Brukar du hyra film? nej
19. Var kommer du vara på lördag? säkert hemma eller något, om ingen vill hitta på något. 
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? jag höll på att få tornet över mig, men jag hann springa undan!
22. Vad åt du till lunch? kroppkakor
23. Har du lockigt hår? om jag klipper det tillräckligt mycket så ja, min frisör sa "det är du och Julia Roberts" när hon såg mina lockar;)
24. När grät du senast? på NOn efter jag hade vrickat foten
25. Har du gått in i en vägg någon gång? vem har inte de?
26. Favoritårstid? sommar
27. Vem höll du senast i handen? kom  inte ihåg D: men säkert någon gullig varelse
28. Sover du med TVn på? om jag somnar på soffan så ja, annars har jg ingen tv att titta på.
29. Tycker du att du är gammal? gamligare kanske
30. Är du mörkrädd? nej
31. Gillar du ditt liv just nu? kan jag inte påstå
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? har inget badkar..
33. Har du bra syn? kan inte klaga speciellt mycket på den
34. Var är dina föräldrar just nu? sitter väll i soffan och ser på TV och pratar eller nå
35. Vad har du på dig just nu? kläder
36. Vad var det senaste du köpte? kläder på stan tror jag
37. Hatar du mer än 3 personer?
tror inte de
38. Använder du sushipinnar?
ungefär lika mycket som jag springer naken i CK..
40. Äger du ett vapen? räknas tandpetare? ksn ju sticka ut ögonen på någon..
41. Gillar du ditt hår? ibland, ibland inte
42. Gillar du dig själv? svår fråga, men jag gillar inte mitt liv

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Ulander - 16 maj 2015 13:49

Jag har funderat en hel del på hur jag ska göra med bloggen. Jag vet inte om bloggning är min grej, samtidigt som jag älskar att skriva. Att jag har några tappra läsare som fortfarande hänger kvar är verkligen superkul! Jag känner ibland att jag ...

Av Louise Ulander - 23 september 2014 12:01


Natten till igår vaknade jag vid tjugo i fyra på morgonen då jag hade en väldigt otrevlig dröm som jag egetnligen inte forstod allvaret med innan kvällen då jag började må skit. Ledsen, ndestämd och ångest. Men jag pratade ut med en vän som hjälpte m...

Av Louise Ulander - 21 september 2014 15:19


Hade ställt klockan på kvart över sju imorse och kastade benen över sängkanten vid halv åtta. Duschade och förberedde mig och vovven inför agilitykursen i Medle. Vi kom först in i hockeyrinken vilket var sjukt skönt då Mira har en tendens till, som n...

Av Louise Ulander - 16 september 2014 14:34


För lite drygt en timma sen så blev Mira upphämtad av vår fantastiska hundinstruktör som ville låna henne några timmar. Hon ville se om hon kunde hitta en anledning till varför hon är så galen som hon är när det kommer till vissa situationer. Jag hop...

Av Louise Ulander - 30 augusti 2014 20:54

Har funderat länge på om jag ska återuppta bloggandet eller om jag ska låta det ligga på is ett tag till. Men nu känner jag att jag vill ge det ett försök. Jag kommer mest att skriva om mitt liv tillsammans med min vovve och vad vi gör på dagarna, me...

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards