louiseulander

Alla inlägg under mars 2011

Av Louise Ulander - 13 mars 2011 23:36

ställde klockan på kvart /tio i tio i morse för jag hade tänkt fara till kyrkan, men det hann jag inte så jag såg lite skidskytte sen for jag och pappa iväg med skotern. vi for till ok på solbacken och köpte en korv. jag fick köra en bit, det var roligt!


nej nu måste jag sova må¨ste tyvärr avbryta inlägget här fast jag egentligen har mer att skriva.. men jag skriver mer imorgon lovar!

Av Louise Ulander - 12 mars 2011 23:04

jo, jag såg typ på nå skidor/skidskytte sen vid två följde jag pappa upp på solbacken och shoppa lite stuffs på apoteket och Jula. sen for vi till moster och hämtade upp en hockeybiljett, så jag slapp vänta på morfar utanför ladan i 100 år typ. hockeyn gick ju inte alls bra som ni säkert redan vet, domarn var väll värdelös. Efter hockeyn tog jag bussen hem, åt middag och såg melodifestivalen, sverige blir kanske bland dom sista i år igen i eurovision.. sen har jag inte gjort nå mer men skriver mer ikväll eller imorgon!


Take Care!

Av Louise Ulander - 12 mars 2011 02:28

fick igång laddaren till datorn idag så nu kan jag börja om med att skriva igen! (iallafall tills den slutar fungera igen, kan bli imorgon och den kan hålla länge..) men jag ska försöka skriva så fort jag har chans/möjlighet, och speciellt när statistiken har sjunkit jättemycket.


Idag har jag och elin varit på mammas jobb och tryckt tröjorna till discot som vårat fotbollslag ska ha den 18:e mars. sen har jag städat mitt rum, och myst i soffan med familjen.


btw, överraskningen jag halverst hade lovat er blir nog inte av, allting krånglade och vi (jag och nina) hann inte fixa det medans hon var här.. men jag får försöka fixa någonting annat åt er när jag kommer på något bra!


skriver mer imorgon, take care!

Av Louise Ulander - 10 mars 2011 20:52

ja vad kan jag skriva nu då?

vi har inte gjort speciellt mycket, Nina har nästan fixat sin blogg färdigt, och vi har fixat in tillfälliga design så den ser bättre ut, blev ingen ny header för det blev ju inga bra bilder men ni kan ju få ett seriöst smakprov eftersom det förra var någonting nina hade på datorn sen tidigare:]


jaa vad säger man?

nej men nu måste jag sluta skriva nina vill ha tillbaka datorn

Av Louise Ulander - 10 mars 2011 16:38

igår  somnade jag och Nina vid halv sex på morgonen, he var trevligt. sen efter frukosten vid halv tre så gjorde vi oss klara och gick ut till skogen för att fota, tog typ 200 bilder på mig men ingen blev bra... men vi får fixa till den jag har och så får jag ha den ett tag..

FAN jag missade träningen............ men jag ska typ fara och gymma någon dag om Nina kan. nej nu slutar jag skriva kommer ju ändå ingenstans.. HEJDÅ!


  här får ni ett smakprov!

Av Louise Ulander - 9 mars 2011 21:51

ja nu sitter jag här med Nina, stackare.. Jag hämtade henne vid åtta ungefär, vi for hela vägen från anderstorp till cool (haha) och köpte godis, och nu sitter hon här med inget mindre än sitt godis.. hon skiter ju som i mig så länge hon har sitt godis, man känner sig ju älskad.. nu försökte hon dricka upp min dricka också, inte ok, inte ok.. men vi har gjort en överraskning tiller, ni får se vad det blir senare;)

nej nu tjatar hon på mig om att vi ska se någon skitfilm, RÄDDA MIG NÅGON JAG VILL INTEEEE:( men bara för att jag är så snäll gör jag det ändå!

hejdå vi hörs senare.


  ni får trösta er med att se på denna dam även kallad Nina Åström..

Av Louise Ulander - 8 mars 2011 22:59

Jag vet att det har varit världens dåligaste uppdatering idag, men jag har inte kunnat blogga. För det första var jag med Nina på stan och jag hittade ett par jeans på cubus för 199 :- och marsvinsgrejs som jag ska blanda ut i druttens mat. Ich för det andra: när jag skulle starta datorn så funkade det inte, jag hade ingen ström och när jag skulle sätta i laddaren så funkade det inte: jag fick ström från väggen till den där dosan i mitten på laddaren men inte från dosan till datorn.. Men jag får försöka skriva några mobilinlägg om jag inte får till laddaren imorgon. Jo på tal om imorgon så ska nina komma och sova över till på torsdac he kom å bli trevligt! Skriver mer imorgon Take Care!Ingen bild för att det är mobilinlägg..

Av Louise Ulander - 8 mars 2011 04:10

nu ska jag sova godnatt!  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards