louiseulander

Alla inlägg under mars 2011

Av Louise Ulander - 8 mars 2011 02:39

snabbgjorde en ny design nu, typ nyss. behöver egentligen ändra lite färger i menyn osv nu men jag vet inte om jag orkar.. blir kanske att göra det imorgon om jag hinner, annars ska jag och Nina göra nya designer till våra bloggar på onsdag eller torsdag när hon ska sova här.

Imorgon ska jag fara på stan igen med Nina.. får väll se om det blir några fynd..


 ska skaffa ett par snart, ni måste erkänna att dom är ganska snygga..

Av Louise Ulander - 7 mars 2011 14:05

Blev inte att jag for till stan idag, fastnade vid olika bloggar, höh. men jag ska fixa en sak på bloggen sen SKA jag kliva upp för jag har inte gjort det än:]

men jag skriver mer ikväll


arkivbild


vadå onödigt inlägg?

Av Louise Ulander - 7 mars 2011 11:37

¡Hola!  <-- måste visa mina spanskakunskaper;)

Idag har jag inte gjort någonting, än. ligger fortfarande i sängen.. 

funderar på att fara in till stan idag igen, har ändå inget annat för mig, men vi får se hur det blir med den saken, men jag skriver mer senare, ¡adios amigos!;) 

Av Louise Ulander - 6 mars 2011 17:48

Äntligen fick jag igång Hello Kitty =D=D=D=D intresseklubben kan ju anteckna;)..

Av Louise Ulander - 6 mars 2011 16:11

Sitter och pratar med Nina på skype, trevligttrevligt;) okej nej men hon dumpar mig nu ett tag:( 

Försöker få igång Hello Kitty Online men det har patchat i flera timmar det går inte fort.. men det är på 85% nu *applåderar" typ.. men sen ska den typ fara från noll till hundra några gånger till också.... hoppas det är färdigt innan jag går och lägger mig D:

okej men jag har egentligen inget speciellt att skriva, har inte hänt speciellt mycket idag så jag läser mest bloggar, facebook osv men ni får ha det bra så ska jag försöka skriva något mer ikväll om inte annat ett godnattinlägg..

Av Louise Ulander - 6 mars 2011 12:23

Goddagens!

Vaknade vid tio över tio, men låg och drog mig till tjuo i elva, skööönt! åt frukost och såg slutet på vasaloppet (!) sen har jag inte gjort speciellt mycket, sitter och försöker ladde ner Hello Kitty Online. Skriver mer senare, ska försöka få igång spelet;)


  bilden blev ganska stor, men de får duga..

Av Louise Ulander - 6 mars 2011 01:41

Victor hjälpte mig med att dixa ljudet på skype så jag kunde prata med Nina, vi pratade till kanske tio över ett eller något.. Victor visade mig Hello .kitty Online och jag funderar typ på att prova börja spela det, någon som är me?Vet inte vad jag kan skriva , och jag ska sova nu så Godnatt!:)Take Care!

Av Louise Ulander - 6 mars 2011 00:01

Oj jag har besökt många platser, tex i sverige men jag har faktiskt aldrig "satt ner foten" i stockholm. Nu tänker säkert ni "har hon aldrig varit i stockholm" okej jag har åkt bil/buss igenom stockholm men jag har aldrig "satt ner foten" som jag sa. okej nu ska jag komma till saken och säga vilka platser jag har besökt, men jag tror jag börjar med utlandet, dock bara två länder..


Finland - Jag har varit i finland ett x antal gånger, vet faktiskt inte hur många, men jag har varit där och hälsat på pappas släkt osv, finns inte så mycket mer att skriva om de..


Bulgarien - Jag var i Bulgarien i början på september 2006. Jag minns hur sjukt kul jag hafr med familjen. Vi åt jättegott, badade, solade och promenerade mycket på marknader osv. En sak jag inte kommer att glömma från denna resa är nog att när vi satt och väntade på maten på någon resturang spelade dom boten anna på svenska, vi (iaf jag och mamma) satt och sjöng en bit in i låten, ssen började vi diskutera musikvideon.. sen har jag massor med minnen därifrån som jag inte orkar skriva:]


ni får en bild senare när jag får tag i en bulgarienbild..


Take Care!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards