louiseulander

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Louise Ulander - 4 augusti 2011 23:28

det blir ingen mer bloggning idag (tror iofs inte många är speciellt förvånade när bloggningen har legat på 0 ett bra tag..) men somsagt ska jag försöka skriva imorgon och då ska jag försöka hitta en bild så jag kan börja med listan hehe. men vi hörs imorgon!


godnatt! fast jag inte ska sova än, men har slut ström i datorn och  jag orkar inte lägga den på laddning heller.. men jag kan ju ta som ursäkt att det är mammas dator;) skämtåsido.. hörs förmodligen imorgon! puss♥

Av Louise Ulander - 4 augusti 2011 23:00

väldigt dålig uppdatering, men jag har faktiskt inte hunnit, I´m sorry! 


men iaf, i förrgår minns jag inte vad jag gjorde, haha

 

igår: var robin och emil här (mina kusiner), okej, då gjorde vi inte så jättemycket men vi for ner till älven ett tag (jag, mamma, robin & emil) sen hände det typ inte så mycket mer, moster kom för att hämta dom vid halv åtta-åtta, men först åt vi glass med hemmagjord chokladsås, mums! 

 

idag: vaknade jag 20 över sju av att det var en hackspett som hackade på huset, så då klev jag upp, gjorde inte så mycket, pratade med victor som klev upp samtidigt som mig, dock hade han varit vaken ungefär 10 minuter eftersom den var just utanför hans fönster men det hördes ganska bra! (jag har rummet just bredvid), men när victor gick ut vid 20 över försvann han en stund, men tror ni inte att han kom tillbaka efter att ha varit borta en stund? men då kom han bara och gjorde några "hack" sen for han igen. det var typ bara för att visa att jag kommer tillbaka, eller nå.. skulle inte förvåna mig om han kommer tillbaka men då får vi hänga upp en CD-skiva eller något, för det sägs att det skrämmer bort fåglar (ni vet när det speglar sig)

sen kom min mammas kusin hit vid elva, först var vi bara hemma sen for vi iväg till bergsbyn och köpte glass, sen for vi upp till solbacken för pappa skulle kolla om nå displayskydd till sin mobil, sen for vi till moster för han ville ju träffa henne också (dom är ju också kusiner) haha ganska logiskt? sen for vi och hämta mat i bergsbyn, men tror ni inte att jag bara kunde äta några tuggor innan jag  fick ett hårstrå i munnen av en som jobbar där? så då åt jag inte heller.. men sen senare gjorde jag mig gröt så jag åt litegrann iallafall. sen har jag inte gjort något mer, men tror jag ska ta kort på hacspettehålet imorgon  om ni vill se;) dock blir det inga bilder som hör till inlägget eftersom jag inte har hunnit ladda in dom från kameran, och sen sitter jag vid mammas dator också!


ska försöka skriva imorgon, hörs!


älskar glassen♥   

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards