louiseulander

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Louise Ulander - 8 augusti 2011 08:30

har verkligen inte hunnit blogga, för i lördags klippte mamma mig, sen för jag och pappa upp till gokartbanan och tränade några timmar. träningen gick väll sådär, inte bra, men inte dåligt, ni förstår? sen på kvällen gjorde jag inte så mycket, åt middag och tog det bara lungt.


sen igår packade jag inför konfalägret som jag ska fara på idag, sen hade jag fotbollsmatch, vi förlorade med typ 6-2 tror jag?, sen for jag och mamma till konsum och köpte godis och dricka till lägret (tjock, jotack jagvet!) speciellt när jag typ inte har ätit nå godis på ungefär två veckor hehe. men man måste väll unna sig sånt ibland också..


och om cirka 15 minuter kommer pappa och hämtar mi goch elin för vi ska till kyrkan för att åka till ett konfaläger i munkviken. inte pepp.. så det blir ingen bloggning fram till tidigast torsdag eftermiddag eller fredag, men ni ser ju, ni kan ta det lungt, I´ll be back!


   arkivbild, hinner inte söka reda på någon ny..

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards