louiseulander

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Louise Ulander - 21 augusti 2011 22:17

har inte haft en tanke på bloggen idag, men jag kan dra dagen lite snabbt nu.Gjorde inte så mycket från till tre ungefär, då för jag och mamma och såg på emils fotbollsmatch, (han spelade myckle cup) dom förlorade med sju eller åtta noll, men dom dom mötte var jätteduktiga! efter matchen for vi (jag och mamma) hem, mamma gjorde middag medans jag hjälpte (eller jag kunde valk inte göra så mycket men litegrann hehe) sen var det tänkt att jag skulle fara upp och träna efter middagen men det blev inte eftersom det började regna.. tror inte jag kommer hinna köra nå mer innan gokarttävlingen på lördag, men tur det är hemmatävling så jag kan banan ganska bra;)nu ska jag svara på lite kommentarer (okej en kommentar) sen ska jag nog sova, men om jag känner mig själv kommer jag nog kolla bloggar och facebook före men ska försöka sova innan elva, det är ju skola imorgon.tror inte ni bryr er egentligen haha men skriver mer imorgon!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards