louiseulander

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Louise Ulander - 20 augusti 2011 18:47

idag har jag varit på air showen som är varenda år.. blev ganska drygt menmen. tog lite bilder eller pappa tog faktiskt mest, men jag har inte hunnit lägga in dom på datorn så ni får dom senare. 


ikväll ska vi ha middagsfrämmande av moster, hennes man, mina två kusiner, och min morbror och hans sambo (vet inte vad man kan kalla henna haha), det blir säkert trevligt! blir grillat, så det blir god mat iallafall;) nej nu ska jag sluta skriva och vara social, men vi hörs!


 

Av Louise Ulander - 20 augusti 2011 16:30

Inlägg 01- Ett nytaget foto på dig själv och 15 fakta om dig själv
Inlägg 02- Meningen bakom ditt bloggnamn
Inlägg 03- Ett foto på dig och dina vänner
Inlägg 04- En sak du önskar du fick uppleva igen
Inlägg 05- Ett foto på en plats du varit på
Inlägg 06- En bild och en fakta om varje familjemedlem
Inlägg 07- En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig
Inlägg 08- Månadens mål med förklaring
Inlägg 09- Något som gjort dig stolt de senaste dagarna
Inlägg 10- Något som jag vill göra just nu
Inlägg 11- Ett annat foto på dig och dina vänner
Inlägg 12- Varför började du blogga?
Inlägg 13- En bild på ditt hem
Inlägg 14- Ett foto på dig och din familj
Inlägg 15- Ett minne du aldrig kommer glömma 
Inlägg 16- Ett foto på dig själv
Inlägg 17- En dålig vana du har
Inlägg 18- Ett mål du har
Inlägg 19- Smeknamn du har och varför 
Inlägg 20- Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Inlägg 21- Ett foto på något som gör dig lycklig
Inlägg 22- Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Inlägg 23- Vad har du sug efter? 
Inlägg 24- Ett brev till dina föräldrar 
Inlägg 25- Vad finns i din väska?
Inlägg 26- Din favorittid på året? 
Inlägg 27- Varför gör du den här 30-inläggsutmaningen? 
Inlägg 28- Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats? 
Inlägg 29- Vad har du lärt dig denna månad? 
Inlägg 30- Din favoritlåt?

______________________________________________________________________

tänkte prova en sån här lista, har ju inte lyckats slutföra dom tidigare jag har provat hehe, men den här ska jag lyckas med! dock kommer det komma andra inlägg också, men det här kommer säkert göra bloggen roligare!

Av Louise Ulander - 20 augusti 2011 00:11

tänkte skriva ett sista inlägg för ikväll, eller klockan har passerat 00.00 men tror aldrig jag skrev varför jag skulle ta iprenen? men det var iallafall för att jag har ont i öronen, kan kanske hålla på att få en öroninflammation, love life! 


men nu ska jag slå av datorn,  orkar inte sitta här längre, hörs imorgon!


Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards