louiseulander

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Louise Ulander - 5 augusti 2011 23:15

idag blev jag väckt vid kvart - tio i elva för jag hade fotbollsträning klockan tolv. och då sa hon att hackspetten hade ahckat tre gånger på morgonen, och jag hade inte vaknat?! haha har man gått och lagt sig, har man gått och lagt sig.. sen klev jag upp och gjorde mig färdig för fotbollen som verkligen gick skit! lyckades typ inte med en enda passning.. men nu får jag tagga till matchen på söndag! sen har jag inte gjort någonting alls, men nu ska jag försöka få mamma att hjälpa mig att göra en fruktsallad! gud så gott!


sen ska jag nog börja packa imorgon för jag ska på konfa läger på måndag.. inte pepp! menmen som mamma säger "man får inte roligare än man gör sig" och det kan hon iofs ha rätt i, men konfaläger är inte skojj. men ska försöka skriva imorgon, eller ikväll vi får se men vi hörs!


 

här har ni en bild på honom!^ sklämtåsido..

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards