louiseulander

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Louise Ulander - 19 augusti 2011 22:48

har precis kollat på konfabilderna, säger bara ett ord: bajs. på ALLA bilder blundade jag eller såg ut som ett tap, helt seriöst, hoppas dom m oster tagit blev bättre, skulle inte tro det men hoppas kan man ju.. ni kan få se, och jag lovar, ni kommer hålla med!


   

ni får nöja er med dom!

Av Louise Ulander - 19 augusti 2011 22:15

idag for jag till vårdcentralen, dom sa att jag kunde ha ett virus, men jag fick ett recept på ipren och mollipect älskar mollipecten<3<3<3<3<3<3 sen kollade dom sänkan(?) också, dom stack mig i fingret, tycker ni  kan kommentera och tycka synd om mig!


sen när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, var trött så la m mig på soffan med mammas dator en stund, asskönt!


sen på kvällen har jag inte gjort nånting heller, vilat så jag blir tillräckligt frisk och hinner få upp lite ork till gokarttävlingen nästa lördag, är ju hemmatävling då!


nu ska jag lägga in bilderna på mammas dator (eftersom jag sitter vid den) så ni får lite fräscha bilder sen! 




 

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards