louiseulander

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Louise Ulander - 1 december 2011 23:25

Har inte hänt så mycket sen jag bloggade sist, men nu ska jag sova, vi hörs imorgon!

Av Louise Ulander - 1 december 2011 22:30

Hejsan snyggingar,

Nu har jag pluggat lite grann på musikprovet och sett hockey. Surt att dom förlorade när dom var det bättre laget men thats life! 

Nu sitter jag och mumsar på första chokladbiten från julkalendern, och väntar på att lite bilder ska laddas in på datorn från kameran.


Btw, idag på gympan när vi hade skridskor så blev i indelade i grupper och skulle göra nå rörelse till musik, våran måste ju ha blivit den bästa, ingen visste vad vi skulle göra och sen var allting i otakt, men det gillas!  Jo på tal om gympan så kan jag ju säga att när vi tränade på "dansen" och skulle lyfta maja så slog Jerry upp sin hjälm under mitt öga.. sattan vad ont det gjorde, men som den kämpe jag är så fortsatte jag att vara med! 


 

världens dåligaste sämsta bild, men orkar inte ta en bättre.

Av Louise Ulander - 1 december 2011 17:16

Hallå!

Idag har det inte hänt så mycket, slutade halv två men hade luciaträning efter skolan så jag for väl hem efter tre! Annars har det inte hänt så mycket, vid fyra for jag och pappa och åt middag på max och nu har vi ganska nyss kommit hem. Nu hinner jag inte skriva mer, har musikprov imorgon så måste plugga, men skriver mer sen om jag hinner, puss!


ingen bild på den här datorn.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards