louiseulander

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Louise Ulander - 18 december 2011 23:31

Låg nyss och laddade ner lite musik till datorn som jag senare ska lägga in i min iPod tror jag, det var 100 år sedan jag använde den sist så det kan nog börja vara dags igen! men i vanliga fall brukar jag ha all musik i mobilen, men mp3 spelare har sina fördelar också.Nu ska jag försöka sova, det är ju skola imorgon, skriver mer imorgon, puss!usch vad dåligt formulerad den sista meningen blev men ni får leva med det!

Av Louise Ulander - 18 december 2011 21:32

Mina föräldrar var på en företagsfest eller vad man kan kalla det med mammas gamla jobb, och när dom kom hem fick jag en tidig julklapp av dom.. ↓↓↓


  

Tack älskar er♥


Tycker den var väldigt fin, tror den kommer hamna ihopknölad i ett hörn på vinden inom kort, eller så tar jag den till skolan och hoppas att jag tappar den någonstans, eller har ni andra tips på vad jag kan göra av den?

Av Louise Ulander - 18 december 2011 20:29

Här är shoppingen som jag köpte för två (?) veckor sen hehe, men bättre sent än aldrig som man brukar säga..


Hårsnoddar 29 kr från apoteket

Bamselypsyl 29 kr från apoteket

Ögonbrynsknivar 60 kr från kicks (Lite osäker på priset, men något sånt kostade dom)

-

Av Louise Ulander - 18 december 2011 15:23

Hello sunshines, hur är det med er? med mig är det väll sådär, håller på att få normaltemp nu, och förkylningen börjar kännas bättre, men peppar peppar..

Idag ska jag duscha och ta det lugnt, och sen ikväll om vi hinner och jag orkar ska jag kanske fara till Eddahallen och kolla på mina kusiners simtävlingar!


Skriver mer sen, puss!


Januari i år och nu är det slask i december, helt sjukt!  

Av Louise Ulander - 18 december 2011 01:15

Nu ska jag gå och sova, eller det blir nog att spela lite på mobilen tills man somnar hehe, men skriver imorgon, puss!


orkar inte leta fram någon bild

Av Louise Ulander - 18 december 2011 00:42

Hej sunshines!

Skrev aldrig igår, men jag orkade inte, är sjuk, är undertempad (var iallafall, har inte kollat på ett tag), och jätteförkyld fortfarande så dagen spenderades framför TVn i min one piece, mysigt!

Sen på kvällen (vid tio-elva) så gick jag upp till datorn och spelade lite ascoola spel, ni vet typ Age of war och boberman på spela.se haha men hade tråkigt och det var ingen social inne på datorn heller såå hehe, men det är bra tidsfördirv!


Skriver mer senare, vi hörs!


Denna ståtliga man kom fram när jag googlade på snipp!  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards