louiseulander

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Louise Ulander - 21 december 2011 20:11

Hello sunshines!

Har inte varit hemma någontong idag, for in till stan direkt efter skolan och kom hem vid sju med Celina och Emma L, därav anldningen till att jag inte har kunnat uppdatera er!


På stan hittade jag en stickad tröja som jag har tänkt ha på julafton, enkel men snygg! Jag kan visa er den sen.

och sen köpte jag ett torrschampo också.


Nu ska jag antingen baka eller göra klart önskelistan till Nina som hon ska ha imorgon, svårt val, hehe!


Skriver mer ikväll eller imorgon, puss!


googlebild  

Av Louise Ulander - 21 december 2011 00:12

Var tvungen att starta upp datorn enkomt(?) för att blogga, skulle typ inte kunna somnat om jag inte hade gjort det haha.


Men kvällen spenderades med mamma på solbacken, fixade dom sista julklapparna, så nu är man färdig med dom! Sen när vi kom hem slog vi in några av dom innan jag gick och lade mig.


Förresten så kommer ni nog inte komma få några mobilinlägg på ett tag, för har bytt till mammas gamla mobil, blev lss på att min inte funkar som den ska..


Men nu ska jag sova så jag har någon chans att komma i tid imorgon, puss!


En sån är det^, fast den är mycket mer nött(?) och borttappad färg!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards