louiseulander

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Louise Ulander - 11 december 2011 22:31

ÅÅÅÅÅÅH JAG ORKAR INTE VÅRAT INTERNET! Hade skrivit jättelångt om varför jag inte bloggat och en massa andra saker, ett av dom få inlägg jag har blivit nöjd med, och sen när jag ska ladda upp en bild så lagga internet sönder och stänger sidan, så jag får skriva om det som snabbast..


-


Hallå snyggingar!

Förlåt för att uppdateringen inte blev som den skulle, men idag följde jag mamma och pappa upp till solbacken och köpte julklappar, sen bakade jag lite med mamma och såg hockeyn, men det är egentligen inte det som är anledningen till att jag inte har bloggat, utan när jag fick värsta super lusten till att blogga, så hade vi inget trådlöst internet, och jag fick inte starta om routern heller, och det väldigt svårt att blogga utan internet.. Nu ska jag lyssna på musik, kolla runt på olika hemsidor och sen ska jag nog sova, skriver så fort jag har tid och internet, puss!


Vi måste hitta på någonting snart igen tjejer! längesen nu..


Av Louise Ulander - 11 december 2011 00:15

förlåt att jag inte skrev när jag hade lovat, men efter middagen mådde jag väldigt illa, hade huvudvärk och var väldigt trött, så jag hoppas ni förstår mig! så det har inte hänt så mycket, legat i soffan och sett film och halvsovit. -Imorgon ska jag - om jag mår bättre visa förra veckans shopping, göra filmrecensioner och eventuellt baka, så det kan bli en kul dag imorgon, för både er och mig!Uppdaterar mer imorgon om inget dramatiskt händer, nu ska jag sova, puss!Kan inte lägga in bilder när jag uppdaterar från mobilen..

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards