louiseulander

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Louise Ulander - 4 december 2011 22:32

Som jag redan har skrivit tidigare idag så for jag på bio idag med Nina, och efter den for vi och åt middag på frasses, en liten stripsmeny blev det! Sen kom pappa och hämtade mig efter middagen, annars hade jag fått vänta över en timme på nästa buss.. När jag kom hem såg jag slutet av hockeyn som Skellefteå vann med 2-0, och sen gick jag upp och städa lite mer på rummet. Är nästan färdig nu, ska bara dammsuga och så, sen får ni era för- och efterbilder!


Imorgon ska jag hinna med några inlägg, men ändå hinna plugga på massa läxa jag har till på tisdag, bland annat matteprov.. så får se om jag kommer hinna träna imorgon. Nu ska jag sluta skriva och försöka sova, ska vara på skolan före åtta imorgon, puss!


med brist på bilder..  

Av Louise Ulander - 4 december 2011 10:52

Skrev inte igår, jag veet, men jag satt inte så mycket vid datorn, så jag kunde inte. Men iallafall var på stan med Nina igår, klöpte inte så mycket egentligen, ögonbrynsknivar, hårsnoddar, lypsyl och julklapp till mamma, får se om jag orkar visa det sen, ni får kommentera om ni vill se! 

_____________________________________________________________________________________________________


Idag ska jag fara på bio med Nina, vi ska se Arthur och julklappsrushen, hoppas den är bra! sen ska jag nog städa färdigt mitt rum och rengöra åt Drutten. 


Skriver mer ikväll, kommer nog en filmrecension om filmen sen!


Bild i nästa inlägg.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards