louiseulander

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Louise Ulander - 14 december 2011 22:25

Hej på er!Idag har jag inte gjort så mycket, varit på skolan till två, sen försökt cykla hem från skolan som inte gick speciellt bra, men vägen till skolan ska vi inte ens prata omNär jag kom hem från skolan gjorde jag inte så mycket, satt vid datorn en stund sen gjorde jag lite NO-uppgifter tills jag skulle på träningen som förövrigt inte gick så bra. (vi behöver inte gå in på detaljer hehe)Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Gerts värld det är typ standard! men det är mysigt.Ska försöka sova nu ska in till stan imorgon; vi hörs då, puss!kan inte lägga in bild när det är mobilblogg..

Av Louise Ulander - 14 december 2011 16:00

Hello sunshines!

Han inte blogga igår. Vaknade klockan fem för att jag skulle vara på skolan halv sju, tidigt men jag klagar egentligen inte för det var så sjukt kul! Vi tappade bort oss några gånger, men det spelar ingen roll, alla gör misstag! 

     Stina var iallafall sjukt vacker! 


Sen på kvällen hade vi främmande för att mamma fyllde år, så du kunde jag inte blogga heller, men idag ska jag försöka hinna med något inlägg till iallafall! men nu ska jag plugga har NO-prov på fredag, vi hörs!

 

Bilden är från Norran

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards