louiseulander

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Louise Ulander - 12 december 2011 21:27

Hello sunshines!

Kass uppdatering idag, men när jag kom hem från skolan så var jag tvungen att träna på låtarna till Lucian imorgon och efter middagen hade jag träning som faktiskt gick ganska bra! 

Men vad händå på skolan då Louise? - Hade genrep till Lucian, annars hände det väll inte så mycket, disco på spanskan som jag inte deltog i. (alltså jag var med på spanskan men jag var inte med i partyt) jo sen fixade jag mina betyg i samhällskunskaap så det har väll varit en ganska bra dag om man ser det så!


Nu ska jag försöka fixa håret till imorgon, men skriver mer imorgon om, fast blir nog inte så många inlägg eftersom mamma fyller år också, men vi hörs, puss!


ingen bild, sitter vid mammas dator.

Av Louise Ulander - 12 december 2011 00:37

Ska slå av datorn nu, men kommer nog ligga vaken ett tag till, men skriver imorgon efter skolan, puss!


 

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards