louiseulander

Alla inlägg under augusti 2012

Av Louise Ulander - 5 augusti 2012 12:19

Jag vaknade för en liten stund sen, men ligger kvar i sängen fortfarande. Jag ska snart kliva upp och göra mig en riktigt god frukost och sen ska jag nog ut och njuta av vädret eller så blir det att städa mitt rum som verkligen behövs, jag kan visa er sen.. Hoppas ni har det grymt så hörs vi sen. PUSS


Jag just nu..

Av Louise Ulander - 5 augusti 2012 02:44

Av Louise Ulander - 4 augusti 2012 23:49

Hallå allesammans! Hoppas allt är bra med er! Med mig börjar det bli bättre, hade fotbollsmatch idag och efter den mådde jag så sjukt illa, la mig och sov en stund, men mådde fortfarande illa, så låg och vila en stund till och för en liten stund sen började jag må bättre, helt sjukt, måste blivit av med all energi som fanns i kroppen. Hoppas ni förstår varför uppdateringen uteblivit, men lovar att den blir bättre imorgon! Puss

Av Louise Ulander - 4 augusti 2012 02:01

Idag (fredag) publicerades repotaget om Naturbruksgymnasiet, så ni som har tidningne har säkert redan sett det, men för ni andra har jag tagit bilder på det och jag hoppas ni ser, tried my best!

       


Förresten, fick inte in bilderna i datorn så det var därför det tog tid!

Av Louise Ulander - 3 augusti 2012 23:00

Bloggar snart, ska bara fixa bilderna!

Av Louise Ulander - 1 augusti 2012 21:50

                   

Kanske inte bästa skärpan men dom duger!

Av Louise Ulander - 1 augusti 2012 12:37

Godmorgon! Just nu håller jag på att göra mig klar eftersom Norran ringde för en liten stund sen för dom vill göra ett reportage om Naturbruksgymnasiet. Jag vet inte när dom kommer så jag ska fortsätta göra mig klar nu men vi hörs!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards