louiseulander

Alla inlägg under augusti 2012

Av Louise Ulander - 12 augusti 2012 13:04

Godmorgon!
Sitter just nu mer död än levande i köket och hoppas på att jag ska vakna till snart så jag kan äta frukost. Sen har jag fotbollsmatch ikväll och har fått ont i halsen över natten, precis vad jag har längtat efter :))) Nej nu ska jag gräva ner mig själv ett tag, vi hörs!

Av Louise Ulander - 12 augusti 2012 13:04

Godmorgon!
Sitter just nu mer död än levande i köket och hoppas på att jag ska vakna till snart så jag kan äta frukost. Sen har jag fotbollsmatch ikväll och har fått ont i halsen över natten, precis vad jag har längtat efter :))) Nej nu ska jag gräva ner mig själv ett tag, vi hörs!

Av Louise Ulander - 11 augusti 2012 01:15

Vågar jag berätta för er om det jag har gått igenom? Skulle ni uppskatta det eller skulle ni bara tro att jag söker uppmärksamhet? Jag vill bygga upp en ärlighet i min blogg, jag vill våga berätta precis hur jag känner, men kommer jag våga utan att det börja spridas rykten?  Jag är rädd, rädd för vad som kommer hända. Ni förtjänar att få veta sannigen som jag har burit på själv väldigt länge. Jag vet att många har varit oroliga för mig och försökt få mig att berätta, men jag har inte vågat för jag har varit rädd för hur ni skulle reagera, men nu är jag starkare än någonsin och vill få ur mig ALLT, jag vill inte hålla det för mig själv längre, jag vill förklara och hoppas på att ni kommer förstå mig.

Hoppas ni kan ta er tid till att skriva en liten kommentar till det här, det skulle betyda väldigt mycket för mig.

 

Av Louise Ulander - 10 augusti 2012 23:41

Pappa: Vart hänger korna sina jackor?
Jag: Öhm.. Kofoten..?

Pappa: MUseum 

Sen sprang han in till Victor för att dra samma skämt och tyckte att han var jätterolig.. 

Av Louise Ulander - 8 augusti 2012 22:36

Har verkligen ingen inspiration till att blogga just nu, jag har saker jag kan tänka mig skriva om men får inte ner det i ord och bilder. Så jag tar en paus så länge, kanske till imorgon, kanske till skolstart, vi får se! ha det bra så länge så hörs vi i framtiden, kram!

Av Louise Ulander - 6 augusti 2012 19:55

Hallå! Idag väkte pappa mig vid 11 ungefär för att han och Victor skulle upp och träna, och jag skulle hålla koll på hunden, men dom for aldrig så det kändes jui som lagomt bra när man somnade vid tre-halv fyra :))) Annars så for jag och tränade idag vid två och sen har jag inte gjort så mycket. Har varit mer död än levande ungefär hela dagen iallafall. Nu ska jag ladda ner musik och fixa lite saker, men vi hörs!

 

Av Louise Ulander - 6 augusti 2012 00:18


Följde mamma och moster ner till Kanotudden för att bada våra hundar, och passade på att fota litegrann samtidigt. Har suttit länge och försökt välja bort vissa bilder utan framgång så titta och njut, alla bilder är tagna med min iPhone och 100% oredigerade.
                               

Av Louise Ulander - 5 augusti 2012 23:16

 

Jag är med och tävlar om ett presentkort från importgrossisten.se hos Egoina. Det är inte många dagar kvar på tävlingen så skynda er och anmäl er. Tävlingen hittar ni här!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards