louiseulander

Alla inlägg under augusti 2011

Av Louise Ulander - 1 augusti 2011 20:45


jag tyckte det var ganska häftigt, han var ju bättre på att måla än vad jag är!, okej jag är inte duktig på att rita/måla men ändå, jag är sämre än en elefant! sounds good man!

Av Louise Ulander - 1 augusti 2011 01:30

men ni kanske inte tycker att det är så intressant att läsa om det när det inte var jag som körde, men jag skriver om det ändå för jag har ju lovat, dock har ni fått vänta ett tag i´m sorry!


men iallafall på tidskörningen gick det verkligen jättedåligt för victor, han "blåste" motorn, så han hade ingen komp i den (okej, många kommer inte förstå vad jag menar med det men ändå) så han fick starta istortsätt sist i varenda kval. men på kvalen körde han väldigt bra han körde upp sig mellan åtta och femton platser så han fick starta fyra i second chancen. men efter dom hade kört warm upen på morgonen på lördagen hade dom klantat sig i tidschemat så när dom kom in från warm upen fick dom skruva av däcken och springa till parc farmén för att skruva på däcken dom skulle racea med (i vanliga fall ska man ha ungefär en timma på sig..) men dom hade ungefär fem minuter.. så dom hann inte röra en skruv, så victor hade typ halverst regninställningar på karten sen racen som var dagen före.. så second chancen gick inte bra.. han startade ju fyra och slutade åtta (det var dom sex första som gick vidare) så han fick inte köra finalen. men sen dom vi umgicks med, deras dotter hann inte ens tanka så hon blev diskad för hon vägde för lite, och det var en annan som inte ens hann komma till start.. det tycker jag är väldigt dåligt speciellt när det är ett sm..

______________________________________________________________________


skrev dethär bara snabbt nu så jag har skrivit om något jag har lovat ett tag nu.. kommer skriva gothia så fort jag har tid kanske inte imorgon (idag) men så fort jag har tid!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards