louiseulander

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Louise Ulander - 1 april 2012 23:17

Upptäckte precis att jag har tappat platsen på mest aktiva listan. Nästan lite deprimerande ju..

Vet inte varför jag gjorde det här inlägget, men kände bara att få skriva av mig, eller jag vet inte. Vi hörs imorgon, godnatt!

 

Av Louise Ulander - 1 april 2012 23:15

Hej på er! Längesedan jag skrev nu, men som jag sa hade jag mycket för mig, eller mycket pluggning. 

Kvällen bestod i stort sätt av hockey och läxa, men man han klämma in en liten tur på Coop med mamma också efter middagen. Har egentligen inte så mycket att skriva, men nu ska jag läsa tills jag somnar, ha det bra så hörs vi imorgon, godnatt!


 

Av Louise Ulander - 1 april 2012 16:46

Ska gå och plugga nu, liger lite efter i svenskan, så kommer inte skriva på ett tag nu, men kommer skriva så fort jag får tid! puss!


Den andra bilden jag la upp på bloggen.

Av Louise Ulander - 1 april 2012 16:00

Det blev inte att fara till Solbacken idag, så istället ska jag städa upp litegrann på mitt rum och sen ska jag och mamma byta gardiner, ni får kanske se sen! Har inte så mycket mer att säga just nu, men skriver mer sen, puss!


Förresten, ska visa er vad mina föräldrar kom hem med till mig igår, i ett senarre inlägg


Just nu, helt ofixad efter duschen^

Av Louise Ulander - 1 april 2012 15:40

Idag är det som sagt 1a April, som nog ingen av er har missat. Men vad tycker ni om den här dagen egentligen? Jag tycker inte alls att den är så speciell egentligen, den var mycket roligare när man var liten. Nu känns det som bara "Hur ids ni bry er om det" ungefär. Jag förstår att dom små tycker det är kul och få busa, men man växer ifrån det. Nu tycker faktiskt jag att det är ganska drygt. Att dom som är typ i min ålder eller ännu äldre försöker komma på något kul skämt, De flesta misslyckas ju också. Men vad tycker ni om 1a April?


 

Av Louise Ulander - 1 april 2012 13:19

 


Jag är med och tävlar om ett iPhoneskal hos eemma.se från Mirabling.se. Är gärna med ni också! Klicka här eller på bilden för att komma till tävlingen.

Av Louise Ulander - 1 april 2012 12:42

Godmorgon! Söndag idag, så de flesta ska nog bara ta hand om sig själva idag? Jag ska försöka få med mamma upp på Solbacken en sväng, behöver lite egnetid med henne, bara få mysa och kolla på skor och så. Nu tänker ni varför Solbacken när man kan fara in till stan? Och då kan jag säga er, att vi har ganska nyss varit på stan och vi har pratat om att fara upp på Solbacken och kolla lite saker. Om jag inte får med henne dit så ska jag nog ta det lugnt, mysa, duscha, raka benen, kanske gå en promenad och se pokémon. 

Nu ska jag gå ner och duscha, skriver snart igen, puss!


inte den bästa bilden direkt, men det var typ den enda bilden jag hade på mamma.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards