louiseulander

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Louise Ulander - 17 april 2012 17:02

Hej sötisar! Idag hade jag NO-prov. Det kändes ganska bra, skrev på nästan allt så nu får vi hoppas på det bästa! Sen efter NO-provet hade vi gympa, jag och Jennie skulle hålla i den, vi bestämde oss typ just före gympan om vad vi skulle ha så det blev fotboll eftersom killarna ville det  Hade ingen NO idag efter gympan så jag slutade halv tre istället för halv fyra, skönt! Men var tvungen att fara tillbaka till skolan för jag skulle ha utvecklingssamtal, men det blev inte för min mentor kom aldrig.. Hon glömde mig..? När vi for från skolan for vi till Konsum och handla, och nu har jag nyss kommit hem och väntar på maten, blir chili con carne, såååå gott!  Nu ska jag gå och göra mig klar för hockeyn, innan middagen sen måste jag springa upp till bussen, men skriver mer när jag kommer hem, puss!

Bilden är tagen av min morbror eller hans girlfriend genom ett helicopter-fönster, därav kvalitén.  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards