louiseulander

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Louise Ulander - 7 april 2012 11:34

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har jag gjort iallafall. Har just ätit frukost och ska snart gå och duscha. Ska på hockeyn idag och det är bara två och en halv timme innan bssen går, så lika bra att göra sig klar så man slipper stressa senare. Nu ska jag svara på kommentarer och sen gå och duscha, skriver mer sen, puss!


 

Av Louise Ulander - 7 april 2012 01:20

Hej älsklingar! Har inte glömt bort er, men har verkligen inte hunnit blogga, kom hem från moster typ vid sju, skulle äta och sen fick vi främmande. Har även hunnit med att träffa Elvira. Hon fick typ 16 skivor av mig, hennes singel som hon släppte för några år sedan, sen gick vi en promenad runt ursviken. Älskar den bruden alltså, hur trevlig som helst!Nu ska jag sova, men skriver så mycket jag hinner imorgon, för vi ska få främmande och jag ska på hockey på dan, men minst två inlägg blir det!Lägger in en charmig bild i det här inlägget imorgon, kan inte nu eftersom det är en mobilblogg. Godnatt.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards