louiseulander

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Louise Ulander - 5 april 2012 23:18

Åh förlåt för jag inte har skrivit idag! men vi har haft problem med internet igen.. Men jag lever och hoppas ni inte har saknat mig allt för mycket. Just nu ligger jag i sängen nyduschad och insmord i en body butter som luktar vanilj, såååååå god! Har precis svarat på lite kommentarer också, och en av dom upplyste mig om att jag hade glömt skriva hur gammal Ita blev igår, och då kan jag säga att hon blev två år! Liten vovve har blivit stor.. Nu ska jag kolla bloggar, men skriver mer ikväll, har några inlägg som måste göras om jag ska komma ikapp med inläggen jag har missat..


alltid lika smickrande..  vart for skärpan förresten?

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards